Mercè Rosich torna a posar-se al capdavant del Club Atlètic Manresa (CAM). Tal com ja va avançar aquest diari, l'actual regidora de Cohesió Social i d'Ensenyament de l'Ajuntament de Manresa va revalidar, aquest dilluns al vespre, el càrrec de presidenta de l'entitat; un càrrec que havia ostentat durant disset anys (del 2010 al 2017), i que va abandonar per presentar-se com a candidata a presidir la Federació Catalana d'Atletisme. Durant la seva absència, qui va agafar les regnes del club manresà va ser Josep Maria Gil.
L'elecció de Rosich com a presidenta del CAM va tenir lloc en el marc d'una assemblea extraordinària, en la qual va exposar que en els propers sis anys (període en el qual ostentarà el càrrec) la voluntat és "seguir mantenint l'excel·lent dinàmica esportiva, social i econòmica de l'entitat", i, al mateix temps, "expandir-nos per poder oferir els coneixements tècnics necessaris a totes aquelles persones que vulguin endinsar-se en el món de l'atletisme".
ARA A PORTADA
-
Els veïns de Moià, cridats a les urnes per si volen una planta de biogàs i ampliar l'escorxador Redacció
-
Marcel·lí Antúnez, de la Fura dels Baus, tancarà la campanya pel no a l'ampliació de l'escorxador de Moià Redacció
-
La família de Montse Careta denuncia un tracte desigual amb la manresana arran de la llibertat de Laiglesia Pere Fontanals
-
-
Manresa inicia la campanya de preinscripció escolar amb xerrades informatives a totes les zones Redacció
Publicat el 22 de gener de 2019 a les 11:00
Actualitzat el 22 de gener de 2019 a les 11:04
Et pot interessar
-
Esports
Jhonatan Morales de l'Avinent Manresa participa a la prestigiosa Corrida de San Fernando a l'Uruguai
-
Esports
Diego Ocampo agraeix el suport de l'afició una vegada més
-
Esports
El Baxi Manresa supera l'Aris en una bona nit europea (113-99)
-
Esports
Bona part del futur europeu del Baxi Manresa passa per vèncer l'Aris
-
Esports
Un gol en fora de joc al 93 priva el CE Manresa d'una victòria merescuda davant el Cornellà (2-2)
-
Esports
Diego Ocampo: «Els jugadors s'hi estan deixant la pell»
