Arnau Rovira al capdamunt del podi. Foto: CNM
El passat dissabte en jornada de matí i tarda CN Sabadell va acollir una nova edició del Campionat de Catalunya de Fons i Relleus.
El Club Natació Manresa que entrena l'excampiona Núria Moreno, va presentar una nombrosa participació. L'equip el composaven els següents nedadors i nedadores:
Arnau Rovira, Josep Molins, Adrià Ribera, David Cruz, Alex Vilarasau, Marc Martínez, David Fernandez, Arnau Montiel, Dennis Cubillas, Jordi Moreno, Ariadna Maeso, Yaiza Moreno, Laia Prat, Estel Romera, Carla Prados i Mayra Magnoni.
En l'apartat individual el més destacat va ser Arnau Rovira que s'imposà amb facilitat en els 1500 metres lliures completant el recorregut en un temps de 16'18''13, record de 16 anys, i rebaixant el record del club de 16 i 17 anys en el seu pas pels 800 metres en un temps de 8.33.31. Ambdues plusmarques estaven en poder de Roger Font, en els 1500 metres en 16.28.97 i 8.37.13 en els vuit hectòmetres.
Pel que fa als relleus les classificacions i marques van ser les següents:
7è - 6 x 50 esquena masculí: 3.16.09
7è - 6 x 50 braça masculí: 3.39.38
9è - 6 x 50 papallona masculí: 3.07.36
9è - 6 x 50 lliures masculí: 2.47.55
5è - 6x 50 esquena femení: 2.14.96
8è - 6 x 50 braça femení: 2.39.03
4ª - 6 x 50 papallona femení: 2.11.53
8è - 6 x 50 lliures femení: 2.04.33
4º - 10 x 50 lliures mixts: 4.47.10
5è – 10 x 50 estils mixts: 5.25.29
Rovira, campió de Catalunya en els 1.500 metres lliures
Esports
Va establir dos nous rècords del CNM en uns campionats on va destacar la presència manresana
ARA A PORTADA
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar una urbanització i la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Miki Núñez, Buhos i més de trenta hores de música ompliran la Festa Major de Manresa Redacció
-
Esports La Ignasiana estrena una ruta de dos dies entre Fraga i Manresa en la sisena edició Redacció
Publicat el
01 de febrer de 2011 a
les 14:34
Et pot interessar
-
Esports
Castellbell rebrà 360.000 euros de la Generalitat per renovar els vestidors del camp de futbol
-
Esports
Gonçalo José Sousa torna a batre un rècord de l'Avinent Manresa: ara els 3.000 metres llisos
-
Esports
Kaodirichi Akobundu-Ehiogu no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
-
Esports
Aquestes son les samarretes del Kids&Us Manresa per a la propera temporada
-
Esports
El Centre de Tecnificació del Bages i Moianès suma deu medalles a la Copa d'Espanya
