
Sabina Martínez, del CN Minorisa. Foto: CNM
La nedadora d'aigües obertes del Club Natació Minorisa, Sabina Martínez, va realitzar el passat dissabte una magnífica cursa de 7.2km a mar obert de Llançà fins a Portbou, quedant en segona posició de categoria absoluta i en primera posició de la seva categoria de +30.
El CN Minorisa participa al III Triatló d'Osona
El 19 de juliol es va portar a terme la III Triatló d'Osona-C.N.C. Clubs i C.C. Universitari en el Pantà de Sau, a càrrec del Club Natació Vic-etb i la universitat de Vic.
Els esportistes del CN Minorisa van realitzar uns bons resultats. Arnau Montiel, 6è de la general i 2n júnior (1:15.53), Guillem Montiel 22è de la general i 2n cadet (1:19.20), Jordi Vidal, 42è de la general i 21è Absolut (1.22.14) i en Vicenç Clotet, 149è de la general i 1r en V3 (1.57.49). Respecte el Campionat de Catalunya per clubs, el Club Natació Minorisa va obtenir una 14èna plaça amb un temps de 5h 55'16''.