Nova sortida al Baxi Manresa. Aquest cop, dins el cos tècnic. Salva Camps, fins ara un dels ajudants de Pedro Martínez a la banqueta, no continuarà al Nou Congost i serà el nou entrenador del Bàsquet Girona en substitució d'Aíto García Reneses. L'opció gironina de Camps la va avançar al seu compte de Twitter la periodista Olga Lorente i aquest migdia s'ha fet oficial.
El badaloní ha estat tres temporades a la banqueta bagenca on va arribar-hi després que Xevi Pujol fos nomenat director esportiu de l'entitat. És la segona sortida al Baxi Manresa després que fa uns dies s'anunciés que Babatunde Olumuyiwa no continuaria dins l'equip.
El Baxi Manresa haurà de buscar un nou integrant per a l'staff tècnic que, a hores d'ara, compta amb Pedro Martínez, Marc Estany, Adrián Rubio, Nil Duarte, Adrià Sabata i el doctor Marcelo Cassacia.
[noticia]110153[/noticia]
Salva Camps deixa el Baxi Manresa i fitxa pel Bàsquet Girona
Esports
El tècnic badaloní ha estat tres temporades ajudant de Pedro Martínez
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
21 de juny de 2023 a
les 08:04
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Per competir hem de ser més metòdics»
-
Esports
El CE Manresa s'estrena al Congost després de la golejada a Arnedo
-
Esports
El Kids&Us Manresa es juga el pas a la final davant el Barça
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
