El nomenament que va rebre, a principis d'any, el municipi de Sant Fruitós de Bages, de ser Ciutat del Bàsquet Català, ha fet que el poble organitzés més actes del que era habitual, al voltant d'aquest esport. Exposicions, xerrades i campionats de bàsquet han omplert la graella d'activitats que s'han dut a terme, durant aquest 2016, en aquesta vila bagenca.
Seguint amb aquesta línia, doncs, aquest dissabte, 24 de setembre es durà a terme al Pavelló Municipal del poble, la 1a Mini Copa Bages, un torneig adreçat als nens i nenes de la comarca i de diversos indrets de Catalunya que juguin a la categoria pre-mini d'aquesta disciplina esportiva. Una proposta que, tal com remarca l'alcalde del municipi, Joan Carles Batanés, "de ben segur que tindrà continuïtat".
Es tracta, doncs, de la primera edició d'un torneig de bàsquet de pre-temporada que ha estat organitzat per l'Ajuntament de Sant Fruitós, l'Associació Sant Fruitós d'Esports (Asfe) i l'escola Paidos.
La competició es dividirà per categories: la masculina i la femenina. Dintre d'aquestes hi haurà diversos grups. En el cas de la femenina, hi haurà l'A i el B. En el de la masculina, el C1, el C2 i el D. Hi participaran equips del Paidos-Asfe, d'Osona, de Torelló, de Súria, de Navarcles, de Manresa, de Santpedor, de Sant Joan de Vilatorrada i de Sant Vicenç de Castellet.
El torneig començarà a les nou del matí i s'allargarà fins ben entrada la una del migdia. Un cop acabat, es durà a terme l'acte de cloenda, en el qual s'entregaran trofeus als guanyadors de cada categoria i es donaran medalles a tots els participants per par de les autoritats.
Sant Fruitós acollirà una competició de bàsquet adreçada a nens i nenes d'entre 8 i 9 anys
Esports
Es tracta de la 1a Mini Copa Bages, un torneig que encabirà els infants que formin part de la categoria pre-mini
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
19 de setembre de 2016 a
les 10:24
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem de jugar amb determinació»
-
Esports
El Kids&Us Manresa rep una gran injecció de moral (108-88)
-
Esports
Manresa correrà diumenge la 21a Cursa Urbana amb tres proves pel centre de la ciutat
-
Esports
«Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost
-
Esports
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Esports
El Kids&Us Manresa busca canviar la dinàmica contra la Roma
