La Final a Quatre del Campionat de Catalunya Cadet Masculí Preferent de bàsquet es disputarà aquest proper dissabte 30 d'abril i diumenge 1 de maig a Sant Fruitós de Bages, Ciutat del Bàsquet Català 2016, amb FC Barcelona Lassa, Joventut Badalona, L'Assessoria-CB L'Hospitalet i UER Pineda de Mar com a protagonistes.
El FC Barcelona Lassa A arriba a aquesta Final a Quatre com a primer classificat de la fase regular i un balanç total de 26 victòries i 2 derrotes aquesta temporada en competicions FCBQ (1a i 2a fase del C.C. Cadet Masculí Preferent). El rival dels blaugranes a les semifinals del proper dissabte 30 d'abril a la tarda (19h) serà la UER Pineda de Mar, darrer equip en fer-se amb el bitllet a la Ciutat del Bàsquet Català 2016. El conjunt pinedenc va finalitzar en 4a posició la 2a fase amb un balanç de 7-7 (la 1a fase la van tancar invictes en el grup 2 amb un 14-0).
El segon classificat per aquesta fase final és el Joventut Badalona A, que ha tancat la 1a i 2a fase amb el mateix balanç de 12-2 (total enguany de 24 victòries i 4 derrotes. A les semis del dissabte dia 30 (17h), el Joventut s'enfrontarà a L'Assessoria-CB L'Hospitalet A, que un any més estarà present en aquesta cita després d'acabar en 3r lloc la 2a fase. El conjunt de L'Hospitalet arriba a la fase final d'enguany amb un total de 19 victòries i 9 derrotes en competicions FCBQ.
Els guanyadors de les semifinals es veuran les cares a la final prevista per diumenge 1 de maig a les 19h (en directe al web de l'FCBQ -emissió en proves via streaming-), mentre que abans, a les 17h, es disputarà el partit pel 3r i 4t lloc.
Els tres primers classificats disputaran el Campionat d'Espanya de clubs Cadet que enguany es disputarà del 22 al 28 de maig a La Seu d'Urgell i Andorra.
Sant Fruitós acull la Final a Quatre del Català Cadet de bàsquet
Esports
Aquest proper cap de setmana
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La geganta Sibil·la s'estrena a Manresa i reivindica la memòria de les obreres de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
Publicat el
26 d’abril de 2016 a
les 19:21
Actualitzat el
26 d’abril de 2016 a les
19:24
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa empata amb l'Atlètic Lleida en un exigent test de pretemporada
-
Esports
El Covisa Manresa engega amb diverses cares noves
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
