Amb l'objectiu de millorar l'estil de vida de la ciutadania, contribuir en la millora de la qualitat de l'esport local i facilitar la descoberta del territori proper, la Diputació de Barcelona, conjuntament amb diferents ajuntaments de la demarcació, ha impulsat un nou un cicle de passejades de marxa nòrdica per gaudir en família.
La primera de les caminades va ser el dia 3 de març a Collbató. La propera és el dia 20 de març a Santa Maria de Palautordera. Les següents seran a Vilanova del Camí, Vilobí del Penedès, Prats de Lluçanès, Gironella, Arenys de Munt i Palau-solità i Plegamans. La caminada a Castellbell i el Vilar / Marganell serà el diumenge 2 d'octubre i la de Sant Fruitós de Bages serà el diumenge 23 d'octubre.
Durant cada jornada estan previstes activitats complementàries a la caminada, com una formació bàsica de marxa nòrdica, tallers educatius per a infants entre 9 i 11 anys, així com tallers de jocs infantils en els quals també podran participar infants a partir de sis anys.
Aquesta proposta esportiva es realitzarà sempre en diumenge i la seva participació és gratuïta, fins a esgotar les places, a través d'aquest enllaç.
Sant Fruitós, Castellbell i Marganell, seus d'un nou circuit de caminades de marxa nòrdica en família
L'activitat es realitza en deu municipis de la demarcació de Barcelona
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 18 de març de 2022 a les 20:56
Actualitzat el 18 de març de 2022 a les 21:20
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»