El proper dimecres, Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, Sant Fruitós de Bages celebrarà la segona caminada popular Caminem amb Orgull, una proposta apta per a tots els públics que es va iniciar l'any passat per ser un espai de trobada per a la lluita per la igualtat de drets del col·lectiu LGTBI.
Organitzada per l'Ajuntament i els col·lectius Posa't en marxa i Sanfree's Rainbow, la marxa començarà al Cobert de la Màquina de Batre a 2/4 de 8 del vespre. Es demana a tots els participants que portin lot o frontal i calçat còmode.
Els participants faran un recorregut de 6,5 km per l'entorn natural del municipi i finalitzaran sota el mateix Cobert, on se celebrarà un sopar a base de botifarra, o amb opció vegana, amenitzat pels DJ Pundawakers.
Els tiquets per al sopar tenen un preu de 4 euros i s'han de comprar en aquest enllaç. Totes les persones participants rebran un obsequi. Aquesta proposta s'inclou dins els actes de Festa Major d'Estiu de Sant Fruitós.
Sant Fruitós organitzarà dimecres la segona edició de la marxa Caminem amb Orgull
Esports
Els participants faran un recorregut de 6,5 km per l'entorn natural del municipi amb inici i final al Cobert de la Màquina de Batre
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juny de 2023 a
les 15:51
Actualitzat el
25 de juny de 2023 a les
16:00
Et pot interessar
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès brilla a la Copa Catalana de Ne Waza amb quatre medalles
-
Esports
La judoka manresana Luca De Palma penja la plata a la Supercopa d'Espanya júnior
-
Esports
La Pirinaica s'imposa al derbi bagenc de Primera Catalana davant el Joanenc (4-1)
-
Esports
L'Avinent Manresa aconsegueix tres medalles al Campionat de Catalunya màster de Trail
-
Esports
La Land Party celebra la 20a edició amb un homenatge a la Camel Trophy
-
Esports
El CE Manresa cau davant l'UD Logroñés B i encadena la segona derrota consecutiva (0-1)
