Una trentena de veïns de Sant Fruitós de Bages han visitat Calella en el marc del cicle de passejades de marxa nòrdica. Els participants han fet un recorregut de 9,2 km començant per la part de la muntanya del municipi fins a arribar al far i posteriorment han seguit la ruta per la costa.
La pròxima de les caminades serà a Castellbisbal el 15 de febrer i la final serà el 14 de març a Sant Fruitós de Bages, on es rebran els participants del cicle provinents de Calella, de Castellbisbal i de Sant Pere de Riudebitlles.
[naciomanresa]
Sant Fruitós participa en la caminada en marxa nòrdica de Calella
Esports
Han fet un recorregut per la part de la muntanya del municipi fins a arribar al far i posteriorment han seguit la ruta per la costa
ARA A PORTADA
-
Societat La planta de reciclatge d'Artés continuarà cremant hores i els Bombers volen evitar revifalles Redacció
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers inicien el divendres sense incendis actius, però temen noves revifades Neus Climent | Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el
18 de gener de 2024 a
les 16:32
Actualitzat el
18 de gener de 2024 a les
16:41
Et pot interessar
-
Esports
Els Kids&Us Manresa ja coneix els seus rivals a l'Eurocup
-
Esports
El santpedorenc Arnau Sucarrats competirà al Campionat d'Europa de Cub de Rubik
-
Esports
Una quarantena de karatekes participen en el segon Seminari d'Esport7 Karate JKA Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa inclou Kao i Eli Brooks al dret de tempteig
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora el pivot Nick Ongenda
-
Esports
L'Avinent Manresa suma 16 medalles al Campionat de Catalunya màster a Sabadell
