Els indrets i paisatges de l'entorn de Sant Salvador de Guardiola han servit d'escenari per la quarta etapa del cicle de passejades en marxa nòrdica per a majors de seixanta anys que impulsa la Diputació de Barcelona i ha organitzat l'àrea d'Esports de l'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola.
Unes 150 persones de Pineda de Mar, Cardedeu i Avinyó s'han desplaçat aquest dimarts, en autobús fins a la població bagenca en un dia radiant. La jornada ha començat amb un esmorzar i un escalfament previ a la caminada. Llavors, un autocar ha dut els participants fins a l'Urpina, on s'ha fet una petita explicació de com va néixer el projecte. Tot seguit, s'han posat en marxa pels camins de la ruta de la Solana del Montgròs fins a arribar al Bosc de l'Alegria, on ha acabat el recorregut després de 7,42 quilòmetres i 63 metres de desnivell.
Els autocars han retornat els participants de la marxa al Pavelló Municipal on els esperava un dinar de germanor i una actuació musical per finalitzar l'acte. A la rebuda hi ha estat present Alba Martí, tècnica d'esports, i l'alcaldessa Anna Llobet, que ha donat la benvinguda als passejants destacant l'aposta per iniciatives que fomenten la salut i l'esport.
La pròxima parada, que servirà per cloure el cicle de passejades en marxa nòrdica, es farà el pròxim mes de maig a les Franqueses del Vallès.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
Sant Salvador de Guardiola fa d'amfitrió de les passejades en marxa nòrdica de la Diputació
Hi han participat unes 150 persones de seixanta anys o més vingudes de Pineda de Mar, Cardedeu, Avinyó i del mateix municipi
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 20 de març de 2024 a les 17:39
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
-
Esports
Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
-
Esports
Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
-
Esports
El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
-
Esports
El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
-
Esports
El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs
