El regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa, Jordi Serracanta, ha respost a la CUP que el govern municipal busca "la millor solució jurídica que permeti començar les obres el més aviat possible", en referència a la instal·lació de la gespa artificial al camp de futbol de la Pirinaica. Els treballs estan aturats actualment per la lluita comercial entre empreses competidores.
Aquest dimarts, la CUP havia responsabilitat el govern municipal de l'endarreriment en l'inici d'execució d'aquestes obres. Els rupturistes entenien la "lluita comercial" que existeix entre les empreses instal·ladores, però en culpava, en última instància en govern format per CDC i ERC.
Serracanta ha assenyalat que "la CUP demostra que sap perfectament que aquest és el motiu del retard en la construcció del camp de gespa artificial a la Pirinaica", uns situació "molt injusta per als veïns, per al club de futbol Pirinaica i per al propi Ajuntament, que ha prioritzat aquesta millora, que ha apostat per aquest projecte, i que lluitarà per trobar-hi solucions".
Serracanta ha retret a la CUP que mai no hagi presentat "una proposta per millorar l’equipament de la Pirinaica, ni cap dels camps de futbol de barri de la ciutat" i que faci electoralisme traien aquest tema "quan mai ha demanat aquest projecte i ara intenta confondre l’opinió pública".
L’Ajuntament "seguirà informant i donant les explicacions al club i l’associació de veïns en tot moment", ha conclòs el regidor.
Serracanta retreu a la CUP que «mai no hagi demanat la gespa per a la Pirinaica»
El govern municipal remarca que busca "la millor solució jurídica que permeti començar les obres el més aviat possible"
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’octubre de 2018 a les 20:47
Et pot interessar
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals
-
Esports El Baxi Manresa enceta la Lliga Catalana davant el Hiopos Lleida
-
Esports Alexandre Chassang deixa de reforçar el Baxi Manresa
-
Esports La Pirinaica recorre a la FCF per reclamar la plaça de Lliga Elit adjudicada al Santfeliuenc