El regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa, Jordi Serracanta, ha respost a la CUP que el govern municipal busca "la millor solució jurídica que permeti començar les obres el més aviat possible", en referència a la instal·lació de la gespa artificial al camp de futbol de la Pirinaica. Els treballs estan aturats actualment per la lluita comercial entre empreses competidores.
Aquest dimarts, la CUP havia responsabilitat el govern municipal de l'endarreriment en l'inici d'execució d'aquestes obres. Els rupturistes entenien la "lluita comercial" que existeix entre les empreses instal·ladores, però en culpava, en última instància en govern format per CDC i ERC.
Serracanta ha assenyalat que "la CUP demostra que sap perfectament que aquest és el motiu del retard en la construcció del camp de gespa artificial a la Pirinaica", uns situació "molt injusta per als veïns, per al club de futbol Pirinaica i per al propi Ajuntament, que ha prioritzat aquesta millora, que ha apostat per aquest projecte, i que lluitarà per trobar-hi solucions".
Serracanta ha retret a la CUP que mai no hagi presentat "una proposta per millorar l’equipament de la Pirinaica, ni cap dels camps de futbol de barri de la ciutat" i que faci electoralisme traien aquest tema "quan mai ha demanat aquest projecte i ara intenta confondre l’opinió pública".
L’Ajuntament "seguirà informant i donant les explicacions al club i l’associació de veïns en tot moment", ha conclòs el regidor.
Serracanta retreu a la CUP que «mai no hagi demanat la gespa per a la Pirinaica»
Esports
El govern municipal remarca que busca "la millor solució jurídica que permeti començar les obres el més aviat possible"
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
-
Política Junts acusa el govern de marejar els manresans amb la quota addicional de residus Pere Fontanals
Publicat el
16 d’octubre de 2018 a
les 20:47
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem de jugar amb determinació»
-
Esports
El Kids&Us Manresa rep una gran injecció de moral (108-88)
-
Esports
Manresa correrà diumenge la 21a Cursa Urbana amb tres proves pel centre de la ciutat
-
Esports
«Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost
-
Esports
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Esports
El Kids&Us Manresa busca canviar la dinàmica contra la Roma
