Participació rècord del club EGIBA. Els dos darrers caps de setmana el pavelló del Castell d'en Planes de Vic ha acollit les primeres competicions de l'any de gimnàstica artística femenina, organitzades per la Federació Catalana de Gimnàstica. El Club EGIBA hi ha estat present amb 75 gimnastes, la major part d'elles participants per primera vegada en competició, el Campionat de Catalunya en Edat Escolar, i el Campionat de Catalunya de Promogym. Ambdues competicions consten de tres fases repartides pel territori Català, classificatòries per una fase Final.
La primera de les competicions, ha estat la 1a. Fase del Campionat de Catalunya en Edat Escolar. Es tracta d'una categoria pensada per a les nenes que s'inicien en competició, on hi tenen cabuda un major numero de practicants de gimnàstica donant-les-hi la possibilitat de poder treballar els valors de la competició, fomentant el companyerisme al equip, superant l'exposició al públic i al jurat de competició. Destacar que era la primera vegada que el Club EGIBA participava en aquesta categoria de nivell escolar, amb una valoració excel·lent de l'experiència.
En la categoria escolar totes les gimnastes van fer una gran actuació, tot i remarcant que era la primera vegada que participaven a una competició de gimnàstica. Les 34 representants del Club EGIBA a cada un dels nivells definits per edats han estat:
Al nivell A: Jana Tort, Jana Sola, Paula Pedroche, Arantxa Rodriguez i Daniela Villegas.
Al nivell B: Ruth Flores, Abril Martín, Anna Padilla, Martina Riera, Laura López, Berta Ratera, Elsa Vargas, Mireia Hernández, Itziar Muñoz, Laura Ramírez, Lara Plata, Clàudia Querol, Sara Villalba, Judith Andrade, Iris de Arco i Júlia Marimon.
Al nivell C; Nerea Pardo, Nàdia Power, Gina Rosich i Núria Escursell; al nivell D Antia Martínez i Carla Prat, i al nivell E Paula Oller, Ariadna Barea, Anna Salido, Marta Riera, Ivette Gil i Rocío González.
A la Categoria de Promogym, amb un grau d'exigència major que la anterior categoria, l'EGIBA hi ha estat present amb un total de 39 gimnastes repartides pels diferents nivells d'edat.
Les representants del Egiba en la Categiria Promogym 1, les debutants Queralt Vilella, Ariadna Rosell, Helena Costa, Clàudia Serrano, Astrid Jándula, Abril López, Carla Cerezo, Janna Sánchez i Emma Santibañez, han realitzat una bona actuació tot i ser la primera vegada que competien.
En la Promogym 2A representada per Martina Closa, Cristina Muñoz, Rut Thomen, Abril Hidalgo, Noa Delgado, Alba Valverde, Alba López, Beatriz de Arco, Laia Sosa i Joana Vilella, cal destacar l'actuació al aparell de salt de Beatriz de Arco amb la segona posició d'un total de 150 gimnastes.
En la categoria Promogym 2 B, Berta Heredia, Ona López, Mar Font i Rosa Garriga, destaca la tercera posició de Garriga al salt.
En la categoria de Promogym 3, les representants del EGIBA han estat
Nerea Martínez, Helena Lan Mas, Helena Casimiro, Berta Maurici, Júlia Corrons, Montse Manzanero, Alina Derekhouska, Martina Funes, Clara Rivero, Judit Solervicens, Beth Argerich i Txell Argerich.
A Promogym 4 han participat Noah Garcia i Laia Soriano.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
20 de febrer de 2017 a
les 21:15
Actualitzat el
20 de febrer de 2017 a les
21:19
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afronta al Congost el cinquè amistós de la pretemporada
-
Esports
El CE Manresa resisteix amb deu i empata sense gols contra la Fundació Grama
-
Esports
Colby Jones no formarà part de la plantilla del Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant l'Espanyol B en el tercer amistós de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa reparteix els dorsals per a la propera temporada
-
Esports
Txell Ferré clou el campionat d'Europa amb un nova plata
