El pilot de Sant Salvador de Guardiola, Simeó Ubach, ha sumat dos podis més a la seva trajectòria al Campionat d’Espanya de Motocròs aquest diumenge al Circuit de Bellpuig.
El pilot de Sant Salvador de Guardiola s’ha classificat segon a cadascuna de les dues mànegues de la tercera cursa de la temporada i en totes dues ho ha fet darrere del seu màxim rival en la lluita pel títol, Iker Larrañaga.
Ubach, que ja va ser segon als entrenaments lliures i als cronometrats previs a aquesta prova, ha fet dues bones sortides i ha mantingut el ritme del seu rival al llarg de les primers voltes per anar cedint terreny a mida que passaven les proves.
Aquest resultat fa que el pilot de KTM que defensa el seu títol de Campió de MX2 mantingui una efectivitat molt alta y continuï amb opcions de renovar el número 1 de la categoria que va aconseguir l’any passat.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’abril de 2018 a
les 17:58
Actualitzat el
22 d’abril de 2018 a les
18:01
Et pot interessar
-
Esports
Núria Picas portarà la xerrada «Ara o mai» a Sant Fruitós amb finalitat solidària
-
Esports
Laia Font es corona al Caire amb el seu primer or en una Copa del Món
-
Esports
Diego Ocampo parla de frustració després de la derrota
-
Esports
L'Egiba brilla al Caire amb tres finals de Laia Font i una de Thierno Diallo
-
Esports
El Baxi Manresa U22 cedeix a la pista del Barça Atlètic després d'una bona primera meitat (86-67)
-
Esports
El CE Manresa torna a ser colíder i té el play-off d'ascens virtualment assegurat
