L'actualment egarenc, fill se Sant Feliu Sasserra, Just Sociats ha pujat aquest dissabte a dalt de tot del podi a la Siljan Snowshoe, que s'ha disputat a la població de Rättvick, a Suècia. Aquesta és una de les proves de raquetes de neu més importants del calendari internacional.
La Selecció Catalana de Raquetes de Neu ha viatjat fins a Suècia amb un equip conformat per sis corredors, amb l'objectiu de fer el millor paper possible i preparar-se per al Campionat del Món, que es disputa la propera setmana a Itàlia. La sortida i arribada de la Siljan Snowshoe han estat al mateix poble de Rättvick, i en alguns trams no hi havia neu. El recorregut ha estat de 8,3 quilòmetres.
Els catalans han ocupat tots els calaixos del podi de les categories reina, mostrant un domini aclaparador. Aquestes victòries els postulen com uns dels principals favorits al campionat mundial.
En categoria masculina, Just Sociats ha pujat al més alt del podi i l'han acompanyat, compartint la segona plaça, Jan Margarit i Marc Traserra. En categoria femenina Ragna Debats ha finalitzat la prova primera, Rosa Valls segona, i Sílvia Leal tercera.
El seleccionador i corredor, Just Sociats, ha destacat que "alguns dels atletes locals més forts no han competit aquest any i hem sortit beneficiats. La Siljan ha sigut un excel·lent entrenament per el Campionat del Món de la setmana que ve. Amb aquesta victòria hem fet país".
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de gener de 2016 a
les 20:41
Actualitzat el
31 de gener de 2016 a les
20:51
Et pot interessar
-
Esports
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
-
Esports
El Covisa Manresa lliga continuïtat i talent de la casa per al nou projecte de Santaella
-
Esports
Sant Fruitós torna a reunir centenars de corredors amb una nova Ultra Trail Barcelona
-
Esports
El CB Artés celebrarà dissabte la Festa dels Campions després d'assegurar la Súper Copa
-
Esports
La selecció catalana de bàsquet tornarà al Nou Congost
-
Esports
El Club de Dards de Sant Fruitós gestionarà el bar de les Piscines Municipals
