L'actualment egarenc, fill se Sant Feliu Sasserra, Just Sociats ha pujat aquest dissabte a dalt de tot del podi a la Siljan Snowshoe, que s'ha disputat a la població de Rättvick, a Suècia. Aquesta és una de les proves de raquetes de neu més importants del calendari internacional.
La Selecció Catalana de Raquetes de Neu ha viatjat fins a Suècia amb un equip conformat per sis corredors, amb l'objectiu de fer el millor paper possible i preparar-se per al Campionat del Món, que es disputa la propera setmana a Itàlia. La sortida i arribada de la Siljan Snowshoe han estat al mateix poble de Rättvick, i en alguns trams no hi havia neu. El recorregut ha estat de 8,3 quilòmetres.
Els catalans han ocupat tots els calaixos del podi de les categories reina, mostrant un domini aclaparador. Aquestes victòries els postulen com uns dels principals favorits al campionat mundial.
En categoria masculina, Just Sociats ha pujat al més alt del podi i l'han acompanyat, compartint la segona plaça, Jan Margarit i Marc Traserra. En categoria femenina Ragna Debats ha finalitzat la prova primera, Rosa Valls segona, i Sílvia Leal tercera.
El seleccionador i corredor, Just Sociats, ha destacat que "alguns dels atletes locals més forts no han competit aquest any i hem sortit beneficiats. La Siljan ha sigut un excel·lent entrenament per el Campionat del Món de la setmana que ve. Amb aquesta victòria hem fet país".
ARA A PORTADA
-
Nova ubicació, globus aerostàtic, trenet i zona anime, principals novetats de l'ExpoBages 2025 Redacció
-
El TSJC avala que la Generalitat rescindís la concessió de l'Eix Transversal per assumir-ne la gestió directa Redacció
-
La PAHC denuncia que una mare i el seu fill es quedaran al carrer per manca d'habitatge social a Manresa Redacció
-
L'art de Nazario arriba al Museu de Manresa en una exposició que reivindica la lluita del col·lectiu LGTBI+ Redacció
-
Publicat el 31 de gener de 2016 a les 20:41
Actualitzat el 31 de gener de 2016 a les 20:51
Et pot interessar
-
Esports L'NCAA es converteix en una amenaça per al Baxi Manresa
-
Esports Quan l'edat no és una frontera: tres ciclistes de Santpedor pedalaran 1.300 quilòmetres
-
Esports El Motor Munich Cadí Manresa haurà de remuntar sis punts contra l'Azulejos Moncayo (85-91)
-
Esports El CN Manresa Fibracat perd a la piscina del Barcelona WC en els últims instants (10-9)