Sortida de la cursa sobre raquetes de neu. Foto: CAM
El corredor de l'Avinent Manresa i de la selecció catalana de la FEEC Just Sociats s'ha imposat avui amb autoritat en la primera prova de la Copa d'Europa de Raquetes de Neu que s'ha celebrat a l'estació de Port del Compte.
Sociats ha conduit des de el primer moment la prova, entrant amb 25 segons d'avantatge sobre el segon classificat, desprès de recórrer els 8 quilòmetres de que constava la prova, en la que havien d'arribar al cim de la Bòfia -el punt mes alt de la prova-, per tornar al punt de sortida situat davant de l'hotel de El Port.
Enguany, la Copa d'Europa 2011 consta de quatre curses: la disputada avui al Port del Compte, el proper 29 de gener a Suècia (Siljan Snowshoe Race a Siljan), el 6 de febrer a Itàlia (Racchettinvalle a Pragelato), i el 13 de març a França (Master Des Neiges a Thones).
Amb aquest excel·lent inici, Sociats entra de ple en la lluita per el títol europeu d'aquest any.
Sociats, també sobre raquetes
El corredor de l'Avinent Manresa s'imposa al Port del Compte en la primera prova de la Copa d'Europa de Raquetes de Neu
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de gener de 2011 a les 17:08
Et pot interessar
-
Esports
El CB Navàs Viscola manté el lideratge amb una victòria convincent a l'Hospitalet
-
Esports
La Pirinaica salva l'honor bagenc en una jornada negativa a Primera Catalana
-
Esports
El Manresa CBF cau al Nou Congost davant el Siroko Gijón (61-70)
-
Esports
El CN Manresa suma un triomf clau a Portugalete i es consolida a la zona alta
-
Esports
L'Avinent Manresa signa una gran actuació al Campionat d'Espanya de Cros per a Clubs
-
Esports
Sant Joan de Vilatorrada celebra una Nit de l'Esportista plena de reconeixements i emoció
