Sènior A Masculí (16ª Jornada de Primera Catalana)
	CV Vall d'Hebron "B" - Vòlei 6 Manresa - Diumenge dia 30 a les 10:00
	Resultat: 3-2 (25-23, 12-25, 22-25, 25-22, 15-12)
	
	Derrota de l'equip manresà a la pista del Vall d'Hebron. Tot i recuperar un jugador que estava lesionat des de la passada temporada, l'equip va continuar notant la baixa per lesió d'altres jugadors importants. Un primer set disputat però, amb molts errors, se'l va emportar l'equip local, un segon set molt ben jugat i amb menys errors van fer imposar al Manresa clarament. El tercer set, que va estar molt equilibrat en diversos aspectes, també va ser pels visitants. En el quart i cinquè set, la falta de concentració va decantar el partit pel Vall d'Hebron.
	
	Sènior A Femení (13ª Jornada de Segona Catalana)
	Handbol Bordils "A" - Vòlei 6 Manresa - Dissabte dia 29 a les 20:00
	Resultat: 3-1 (25-13, 21-25, 25-12, 25-16)
	
	Les manresanes varen perdre contra les líders, però varen aconseguir guanyar un set. L'equip de Bordils va demostrar ser clarament superior, resolent de forma contundent els tres sets que varen guanyar. Amb aquest partit el Sènior A femení ha començat la segona volta de la lliga.
	
	Sènior B Femení (13ª Jornada de Tercera Catalana C Grup A)
	CV Vikings Vòlei Prat "B" - Vòlei 6 Manresa - Dissabte dia 29 a les 16:00
	Resultat: 0-3 (18-25/17-25/24-26)
	
	El dissabte 29 de gener, l'equip del Sènior B Femení es va desplaçar fins a Prat de Llobregat per jugar contra el CV Vikings Vòlei Prat "B". L'equip del Vòlei 6 va guanyar 0-3 contra les Vikings Vòlei Prat, en un partit marcat per punts llargs amb atacs de l'equip manresà i bona recepció de l'equip contrari. Aquesta vegada les jugadores del Vòlei 6 els va caldre més estratègia de joc, visualitzar bé el camp rival i unes quantes fintes per aconseguir la victòria.
	
	Sènior B Masculí (13ª Jornada de Tercera Catalana Grup A)
	CV Arenys "B" - Vòlei 6 Manresa - Dissabte dia 29 a les 16:00
	Resultat: 3-0 (25-11, 25-15, 25-22)
	
	Va ser un partit molt dolent pel Vòlei 6, que mai va tenir opcions de guanyar cap set. L'equip no va estar encertat en tot el partit, això sumat al millor joc local van fer que els manresans sortissin d'Arenys sense res positiu.
	
	Lluís de Peguera/Vòlei 6 Manresa (9ª Jornada del Campionat Escolar Juvenil Femení)
	Vòlei 6 Manresa - Vikings Vòlei Prat - Dissabte dia 29 a les 12:00
	Resultat: 3-1 (19-25, 25-22, 25-17, 25-11)
	
	Aquesta jornada les manresanes més petites del club varen jugar a casa contra les noies del Prat de Llobregat. Les petites van sortir amb por per la derrota que havien patit a casa d'elles i van perdre el primer set. Però van tornar al camp molt animades i lluitadores, sense fallar gairebé res, van remuntar el partit guanyat els tres sets següents. Va ser un partit molt emocionant on el públic també va tenir un gran paper en la victòria.
Sort dispar pels equips del Vòlei 6 Manresa
Dues victòries i tres derrotes del vòlei manresà
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 01 de febrer de 2011 a les 21:17
																			
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya
- 
												 Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes
- 
												 Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»

 
															 
															 
															 
															 
															