L'Ajuntament de Súria es va afegir a l'homenatge col·lectiu que es va retre al pilot surienc Josep Garcia, campió del Món i d'Espanya d'enduro, aquest passat divendres. El destacat esportista surienc va ser rebut a la Casa de la Vila per l'alcalde Albert Coberó i altres membres de la corporació, acompanyat per un ampli seguici de motoristes i altres persones afeccionades.
Josep Garcia, el millor motorista surienc de tots els temps, va signar en el Llibre d'Honor de la vila i va saludar tothom des del balcó principal de la Casa de la Vila, al costat del batlle surienc i altres membres de la corporació.
El campió surienc va manifestar el seu agraïment a Súria, a l'Ajuntament i a totes les persones que han donat suport a la seva carrera esportiva. Josep Garcia va expressar la seva determinació per "seguir estant molts anys al nivell més alt, i per què no, tornar-nos a veure aquí l'any que ve".
Per la seva banda, l'alcalde Albert Coberó va afirmar que per a Súria és "un orgull" tenir un esportista "de primer nivell" com Josep Garcia, a qui va animar a tornar a la Casa de la Vila amb nous triomfs. Segons Albert Coberó, el pilot surienc ha demostrat que "amb esforç i perseverança, si persegueixes els teus somnis pots arribar al cim mundial". El batlle surienc també li va lliurar una placa de reconeixement pels seus èxits esportius.
Després del seu pas per la Casa de la Vila, el campió i el seu seguici van passar pel centre urbà fins a la plaça de Sant Joan, on van tenir lloc diferents activitats de reconeixement.
Aquest homenatge públic a Josep Garcia va ser organitzat per l'associació El Pakitu No Puja, amb el suport de l'Ajuntament, l'emissora municipal Ràdio Súria, KTM i Enduroc.
Súria homenatja Josep Garcia, campió del Món i d'Espanya d'enduro
Esports
Després de passat per l'Ajuntament, el motorista surienc i el comici es van dirigir a la plaça Sant Joan on van continuar els actes de reconeixement
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
27 de novembre de 2021 a
les 16:59
Actualitzat el
27 de novembre de 2021 a les
17:10
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
