Thierno Boubacar s'ha classificat per a la final de les paral·leles, ocupant la primera posició, de la World Challenge Cup que es disputa aquest cap de setmana a Szombathely, a Hongria, en una competició que serveix com a preparació per al Campionat del Món de Liverpool. El gimnasta de l'Egiba ha sumat 8.650 punts, la nota més alta, amb un índex de dificultat de 5.9, fet que li ha comportat una puntuació final de 14.550, per davant dels japonesos Minori Januki i Soichiro Tanabe.
A banda de les paral·leles, Boubacar ha participat també en terra, on ha finalitzat 17è, cavall d'arcs, on ha finalitzat 20è, i barra, on ha finalitzat 19è. L'esportista de l'Egiba disputarà la final de paral·leles aquest proper cap de setmana.
[h3]Lorena Medina, al Memorial Joaquim Blume[/h3]
Per la seva part, la gimnasta de l'Egiba Lorena Medina participarà aquest cap de setmana al Memorial Joaquim Blume - Ciutat de Barcelona, també com a preparatiu del Campionat del Món de Liverpool.
Medina prendrà part dissabte a la ronda de classificació dels quatre aparells de la modalitat femenina. Un cop finalitzada la participació al Memorial, la gimnasta ja es desplaçarà a Madrid per a concentrar-se de cara al Mundial.
[noticia]105465[/noticia]
[noticia]105473[/noticia]
[noticia]105476[/noticia]
Thierno Boubacar es classifica primer a la prèvia de paral·leles de la World Challenge Cup d'Hongria
El gimnasta de l'Egiba manresà disputarà la final de l'aparell aquest cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de setembre de 2022 a
les 19:45
Et pot interessar
-
Esports
El CB Navàs Viscola perd a Mollerusa i queda fora de la fase final d'ascens (82-67)
-
Esports
Sant Fruitós estrena el club indoor de pickleball més gran de Catalunya
-
Esports
La VIII Vertical Montserrat bat rècords amb més de 460 participants
-
Esports
El Baxi Manresa celebra la permanència amb Europa a l'horitzó
-
Esports
Manresa invertirà 9,4 milions per modernitzar equipaments esportius arreu de la ciutat
-
Esports
El CE Manresa trasllada al 16 de juny les assemblees ordinària i extraordinària
