Thierno Diallo serà als Jocs Olímpics de París 2024 després que la selecció estatal masculina hagi finalitzat novena la seva participació al Campionat del Món d'Anvers que s'està disputant aquesta setmana. La novena era l'última plaça disponible per ser presents a la cita olímpica, tot i que va deixar fora de la final dal Campionat el combinat estatal.
A nivell individual, Thierno Diallo va finalitzar 28è en la classificació all-arround, la que es fa sumant les actuacions dels sis aparells. Tenint en compte les quotes màximes per selecció, el manresà serà segon reserva per participar en aquesta final.
El gimnasta de l'Egiba encararà, d'aquesta manera, la seva segona cita olímpica, sempre i quan no tingui cap imprevist d'última hora. La participació espanyola femenina al Mundial, amb Laia Font, comença aquest dilluns.
Thierno Diallo es classifica per als Jocs Olímpics de París amb el combinat estatal
La selecció espanyola s'ha classificat novena al Campionat del Món d'Anvers, l'última plaça olímpica
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 02 d’octubre de 2023 a les 12:15
Actualitzat el 02 d’octubre de 2023 a les 12:22
Et pot interessar
-
Esports
Sàmper es reuneix amb l'alcalde de Sallent per buscar alternatives a la planta d'ICL
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ens donarà molts ànims»
-
Esports
El Baxi Manresa fa un gran pas endavant a Wroclaw (90-96)
-
Esports
El CE Manresa visita l'Hospital Sant Joan de Déu i reparteix regals als infants ingressats
-
Esports
La Sant Silvestre Manresana arriba a la 14a edició amb gairebé totes les places exhaurides
-
Esports
El Baxi Manresa comença la seva reconstrucció a Wroclaw
