El pilot manresà Toni Elías continua amb la seva modesta temporada al mundial de MotoGP i només ha pogut ser onzè a la cursa disputada al traçat txec de Brno. El vencedor ha estat l'australià d'Honda Casey Stoner.
Elías ha pogut millorar només un lloc de la posició de sortida ja que va ser dotzè als entrenaments oficials. A les darreres voltes, el pilot manresà ha protagonitzat una intensa lluita amb el motorista de Dosaigües (València) Hèctor Barberà per la desena posició, en la que el bagenc n'ha sortit perjudicat.
Toni Elías és tretzè del mundial de MotoGP amb 43 punts. La propera cita del campionat serà el proper 28 de setembre al circuit d'Indianapolis.
Toni Elías acaba en onzena posició a Brno
Continua la modesta temporada del pilot manresà al mundial de MotoGP
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’agost de 2011 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
