El passat diumenge es va celebrar a Saragossa els exàmens de pas de grau a cinturó negre de judo per a 1r, 2n i 3r Dan organitzat per l'escola Federativa Nacional i la federació Aragonesa de Judo.
Els judokes d'Esport-7 Toni Torra i Arnau Aguilar es van anar a examinar a la capital aragonesa ja que per qüestions personals no podien fer l'examen a Barcelona el proper mes de juliol i allà van aprovar l'examen tècnic i definitiu que els permet ostentar el cinturó negre de Judo.
Destacar que aquests dos judokes de 16 anys són en aquests moments els més joves del Bages i passen a engrossir fins a 125 els judokes en el quadre de cinturons negres d'Esport-7.
El dimarts dia 26 a partir de les 20.30h, es farà la cerimònia d'entrega i se'ls posarà els cinturons negres davant de tots els seus companys i amics d'Esport-7.
Torra i Aguilar, nous cinturons negres de judo d'Esport-7
Van superar l'exàmen aquest diumenge a Saragossa

ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2012 a les 21:43
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa s'enfrontarà a Girona i Lleida a la Lliga Catalana
-
Esports L'Urban Sport Fest omple de bàsquet, art i joves la pista del passatge Jover
-
Esports Andreu Merinas fa el salt al primer equip del CE Manresa
-
Esports Mònica Clemente supera les expectatives: 10a en perxa al Campionat d'Europa per equips
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26
-
Esports El manresà Guillem Bardina, peça clau en el títol català al Campionat Autonòmic de rugbi a VII