El passat diumenge es va celebrar a Saragossa els exàmens de pas de grau a cinturó negre de judo per a 1r, 2n i 3r Dan organitzat per l'escola Federativa Nacional i la federació Aragonesa de Judo.
Els judokes d'Esport-7 Toni Torra i Arnau Aguilar es van anar a examinar a la capital aragonesa ja que per qüestions personals no podien fer l'examen a Barcelona el proper mes de juliol i allà van aprovar l'examen tècnic i definitiu que els permet ostentar el cinturó negre de Judo.
Destacar que aquests dos judokes de 16 anys són en aquests moments els més joves del Bages i passen a engrossir fins a 125 els judokes en el quadre de cinturons negres d'Esport-7.
El dimarts dia 26 a partir de les 20.30h, es farà la cerimònia d'entrega i se'ls posarà els cinturons negres davant de tots els seus companys i amics d'Esport-7.
Torra i Aguilar, nous cinturons negres de judo d'Esport-7
Van superar l'exàmen aquest diumenge a Saragossa

ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 25 de juny de 2012 a les 21:43
Et pot interessar
-
Esports Moha Ezzarfani renova amb el CE Manresa fins al 2026
-
Esports Txell Ferré acaba en cinquè lloc el preliminar de duet tècnic al Mundial
-
Esports El Baxi Manresa ja coneix les dates i els horaris de l'Eurocup
-
Esports El Baxi Manresa es reforça amb Akobundu-Ehiogu, un saltador imponent per dominar la pintura
-
Esports Lerato Pagés passa el primer tall a l'Europeu sub23
-
Esports Carlos Portero, nou reforç per al centre del camp del CE Manresa