El passat diumenge es va celebrar a Saragossa els exàmens de pas de grau a cinturó negre de judo per a 1r, 2n i 3r Dan organitzat per l'escola Federativa Nacional i la federació Aragonesa de Judo.
Els judokes d'Esport-7 Toni Torra i Arnau Aguilar es van anar a examinar a la capital aragonesa ja que per qüestions personals no podien fer l'examen a Barcelona el proper mes de juliol i allà van aprovar l'examen tècnic i definitiu que els permet ostentar el cinturó negre de Judo.
Destacar que aquests dos judokes de 16 anys són en aquests moments els més joves del Bages i passen a engrossir fins a 125 els judokes en el quadre de cinturons negres d'Esport-7.
El dimarts dia 26 a partir de les 20.30h, es farà la cerimònia d'entrega i se'ls posarà els cinturons negres davant de tots els seus companys i amics d'Esport-7.
Torra i Aguilar, nous cinturons negres de judo d'Esport-7
Esports
Van superar l'exàmen aquest diumenge a Saragossa
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
25 de juny de 2012 a
les 21:43
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afronta al Congost el cinquè amistós de la pretemporada
-
Esports
El CE Manresa resisteix amb deu i empata sense gols contra la Fundació Grama
-
Esports
Colby Jones no formarà part de la plantilla del Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant l'Espanyol B en el tercer amistós de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa reparteix els dorsals per a la propera temporada
-
Esports
Txell Ferré clou el campionat d'Europa amb un nova plata
