Torrescasana, or europeu en els relleus 4x200 W40

Publicat el 24 de març de 2013 a les 21:27
Eulàlia Torrescasana en el podi amb les seves companyes de la selecció espanyola. Foto: CAM

No podia acabar de millor manera l'actuació de la representació manresana en els Campionats d'Europa d'Atletisme en pista coberta per a veterans, amb una atleta del CA Manresa, de nou, a l'esgraó més alt del podi. 
 
La velocista sallentina de l'Avinent Manresa Eulàlia Torrescasana es proclamava aquesta tarda de diumenge campiona d'Europa en la final dels relleus de 4x200 W40 amb el quartet estatal.
 
La selecció espanyola formada per l'atleta d'Almeria Emilia Paunica, per la sabadellenca Anna Serra, per la navarresa Laura Gloria Moneo i per la sallentina Eulàlia Torrescasana s'ha imposat amb un registre de 1'47"64, per davant del combinat alemany (1'49"04) i de l'italià (1'50"73).
 
Amb aquest títol, Torrescasana, ha tancat una brillant actuació en aquests campionats, ja que dimecres va estar quarta en la final dels 400 metres amb 1'01"44 (rècord de Catalunya), i dissabte va estar cinquena en la final dels 200 metres amb 27"60 -en les semifinals havia marcat 27"34 (rècord de Catalunya).
 
Cal esmentar les posicions de finalista aconseguides en les darreres jornades d'aquests europeus a càrrec de la migfondista navassenca Manela Martínez (6a en els 800 metres W55 amb 2'47"52), de la manresana Carme Bes (8a en els 800 metres W40 amb 2'31"96), de la saltadora Montserrat Prat (5a en perxa W45 amb 2,00m), i del saltador manresà Joan Busquets (8è en altura M75 amb 1,03m).
 
Així mateix, el velocista David Díaz va estar semifinalista en els 200 metres llisos M40 amb 25"56 (en semifinals havia marcat 25"03). El migfondista Jordi Aguilaniedo va estar 12è en les series de 1500 metres llisos M50 amb 5'29"10, i aquest diumenge ha ocupat la 22a posició en el cros M50 disputat a Lasarte.
 
Per tant, la representació manresana tornarà a casa aquest diumenge amb el bon regust de dues medalles d'or (les aconseguides per Loles Vives en els 60 metres llisos i l'aconseguida aquesta tarda per l'Eulalia en els 4x200), i d'un bon grapat de posicions de finalista.