.jpg)
Tot a punt per començar. Joan Fernandez
El primer Enduro de Súria porta el campionat de Catalunya i el d'Espanya a la població Bagenca aquest cap de setmana (18 i 19 de juliol).
La prova és puntuable per als campionats d'Espanya i de Catalunya, amb la participació de pilots de nivell internacional. Segons les previsions del Servei Meteorològic de Catalunya, la pluja serà l'inseparable companya de la cursa durant el dissabte i probablement en alguns moments del diumenge.
Està organitzada pels Amics Moto Valls de Torroella (AMVT), amb el suport dels ajuntaments de Súria, Sant Mateu de Bages, Navàs, Castellnou de Bages i Pinós, comerç de Súria, firmes comercials del motor del Bages, Federació Catalana de Motociclisme, Real Federación Motociclista Española, Diputació de Barcelona, Consejo Superior de Deportes i EsportCat.
Alguns punts d'interès són el Circuit Xtrem: circuit de 2 quilòmetres amb zones de dificultat, situat al costat de les Cases Noves; Crono-1: circuit situat a Cal Ticó, a l'alçada del quilòmetre 54,5 de la carretera BP-4313 en direcció a Balsareny; Crono-2: circuit situat a Cal Taulé, a l'alçada del quilòmetre 53,8 de la carretera C-55 en direcció a Cardona.
Per més informació a http://www.clubamvt.cat

