Tres atletes de l'Avinent Manresa han estat convocades per la Federació Catalana d'Atletisme per representar Catalunya en el Campionat d'Espanya de Cros que es disputarà el proper cap de setmana a Getafe.
Marina Guerrero participarà en el quartet de relleu mixt, i Irene Batlle i Mireia Guarner en l'equip absolut que defensarà els interessos catalans. Guerrero es va proclamar en la darrera edició campiona d'Espanya en el relleu mixt, essent l'única atleta del quartet català que repetirà convocatoria, i en el que espera poder tornar a estar entre les posicions de podi.
Per altra banda, diumenge a Santa Pola (Baix Vinalopó), es disputarà la Mitja Marató en la que la corredora internacional de l'Avinent Manresa Meritxell Soler hi prendrà part, a quatre setmanes de la seva participació en la Marató de Sevilla.
[naciomanresa]
Tres atletes de l'Avinent Manresa, convocades per al Campionat d'Espanya de Cros
Per la seva part, Meritxell Soler participarà en la Mitja Marató de Santa Pola
ARA A PORTADA
-
Estabilitzat l'incendi agrícola de Sant Fruitós després d'afectar camps prop de la C-25 Pere Fontanals
-
Navàs recorda Ahmad Khaled amb un minut de silenci després de la seva mort al Llobregat Pere Fontanals
-
El CE Manresa reactiva la conversió en SAE, aprova un pressupost de 750.000 euros i convoca eleccions Pere Fontanals
-
-
Els pressupostos del 2026 preveuen inversions clau en salut i infraestructures a la Catalunya Central Pere Fontanals
Publicat el
20 de gener de 2024 a
les 15:35
Actualitzat el
20 de gener de 2024 a les
15:45
Et pot interessar
-
Esports
Santpedor acollirà 150 participants en una nova competició de cub Rubik aquest cap de setmana
-
Esports
Joan Garcia i Marc Pubill viuen des de la banqueta el debut d'Espanya al Mundial (0-0)
-
Esports
David Momoh renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Manresa obre les candidatures per a la 55a Nit de l'Esportista fins al 3 de juliol
-
Esports
Sant Fruitós celebrarà el torneig de futbol Juguem amb Orgull pel Dia de l'Orgull LGTBI+
-
Esports
Roc Argemí s'imposa a la Copa Catalana de Kick-boxing en categoria júnior
