Tres equips de la EBSF, el mini masculí Paidos ASFE verd, el mini femení Paidos ASFE i el pre-infantil femení Paidos ASFE han participat en els prestigiosos tornejos de CB Vilassar de Dalt, Salle Reus i JE Terrassa respectivament.
Els nens del mini masculí Paidos ASFE verd van participar en el torneig per Pasqua i van aconseguir una meritòria cinquena posició.
Les nenes del Pre-infantil femení Paidos ASFE han participat al torneig aquest cap de setmana passat del 1 de maig. El torneig comptava amb la participació d'equips molt competitius de tot el territori espanyol. Tot i aconseguir una valuosa setena posició, tots els partits que han perdut els han perdut per molt poca diferència de punts.
Pel que fa a les nenes del mini A femení Paidos ASFE s'han proclamat campiones del torneig guanyant tots els partits del torneig. A més la jugadora Roser Santasmases ha estat proclamada millor jugadora del torneig.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de maig de 2011 a
les 14:32
Et pot interessar
-
Esports
El CTJBM arrasa amb 18 medalles al Català Infantil de judo a Barcelona
-
Esports
El Cat Central femení competeix fins al final però cau a Sitges (36-24)
-
Esports
Pòquer de medalles de l'Avinent Manresa al Català absolut short track
-
Esports
Dani Pérez arriba a les 1.000 assistències amb el Baxi Manresa a l'ACB
-
Esports
El Covisa Manresa goleja el CCR Castelldefels i es reenganxa a la permanència (5-0)
-
Esports
El CB Artés respon amb autoritat a Salt i torna al camí del triomf (49-72)
