Tres equips de l'EBSF participen en tornejos de bàsquet per Setmana Santa i 1 de maig

Publicat el 02 de maig de 2011 a les 14:32

Tres equips de la EBSF, el mini masculí Paidos ASFE verd, el mini femení Paidos ASFE i el pre-infantil femení Paidos ASFE han participat en els prestigiosos tornejos de CB Vilassar de Dalt, Salle Reus i JE Terrassa respectivament.

Els nens del mini masculí Paidos ASFE verd van participar en el torneig per Pasqua i van aconseguir una meritòria cinquena posició.

Les nenes del Pre-infantil femení Paidos ASFE han participat al torneig aquest cap de setmana passat del 1 de maig. El torneig comptava amb la participació d'equips molt competitius de tot el territori espanyol. Tot i aconseguir una valuosa setena posició, tots els partits que han perdut els han perdut per molt poca diferència de punts.

Pel que fa a les nenes del mini A femení Paidos ASFE s'han proclamat campiones del torneig guanyant tots els partits del torneig. A més la jugadora Roser Santasmases ha estat proclamada millor jugadora del torneig.