ARA A PORTADA
-
Successos La detinguda per la mort del seu marit a Manresa és infermera i l'hauria enverinat amb medicaments Pere Fontanals
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Publicat el
09 de maig de 2016 a
les 17:30
El triatló de Sitges que es va disputar diumenge sota un temps molt inestable, fins al punt que es va suspendre la prova a mar obert, va comptar amb tres medallistes bagens. Pau Noguera, del Club Triatló Eix de Navàs, va ser tercer cadet, Amand Redondo, del Club Natació Minorisa, va guanyar a la categoria de veterans, i Maite Marzo, va ser tercera de les veteranes femenines.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa contribueix al títol estatal de Catalunya amb dues actuacions brillants
-
Esports
Ferran Bassas renova amb el Kids&Us Manresa fins el 2028
-
Esports
Ivan Tébar fitxa pel CE Manresa i Víctor Matovu deixa el club
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
