Atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit tres medalles aquest dissabte en el LXXX Campionat d'Espanya Universitari que s'ha disputat en el Complex Esportiu Municipal Gaetà Huguet de Castelló.
Títol estatal per a la manresana Paula Raul (Universitat de Lleida) que s'ha imposat amb autoritat en la final dels 100 metres tanques amb uns brillants 13"96. En semifinals, ja havia demostrat les seves opcions al títol al imposar-se amb 14"13.
Subcampionat estatal per a la saltadora berguedana Júlia Quevedo (Universitat de Barcelona) en la final de triple salt, amb un millor intent de 11,58 metres que li ha suposat la medalla d'argent.
Finalment, bronze estatal per a la saltadora manxega Sofia Zorrilla (Universitat de Màlaga) en la final del concurs d'altura, saltant uns fins als 1,72 metres, molt aprop del rècord de l'entitat que ella mateixa ostenta amb 1,73m.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de maig de 2019 a
les 00:53
Actualitzat el
05 de maig de 2019 a les
00:56
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic molt content amb l'actitud de l'equip»
-
Esports
El CB Artés celebra el títol amb una victòria clara contra l'Espanyol
-
Esports
Sant Fruitós serà Capital del Bàsquet Femení Català durant l'any 2027
-
Esports
El Baxi Manresa buscarà consolidar el seu lloc a las Palmas
-
Esports
Sant Fruitós reuneix 120 alumnes de 6è en una jornada esportiva de convivència
-
Esports
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
