Els cadets a l'estatal de Castelló. Foto: CAM
Bona collita aconseguida per la representació de l'Avinent CA Manresa en la seva participació en els Campionats d'Espanya Cadets disputats aquest cap de setmana en la pista d'atletisme "Gaetá Huguet" de Castelló, amb tres medalles (1 d'argent i 2 de bronze) i una posició de finalista (8 primers).
La manresana Paula Raul ha pujat dues vegades al podi. En la primera ocasió, per proclamar-se subcampiona d'Espanya de llargada desprès de saltar en el seu millor intent uns destacats 5,62 metres. En la segona, per penjar-se la medalla de bronze al quedar en tercera posició en la final dels 100 metres tanques amb uns brillants 14"79 (en semifinals: 14"78 -mmp-, i en eliminatòries: 15"15).
La saltadora manresana Mònica Clemente va aconseguir dissabte la medalla de bronze en la final del concurs de perxa, al saltar sobre 3,15 metres.
La tanquista Emília del Hoyo ha ocupat posició de finalista en la prova dels 100 metres tanques ocupant una destacada sisena posició en la final d'aquesta prova amb 15"56 (en semifinals: 15"44 -mmp-, i en eliminatòries: 15"69). Aquesta mateixa atleta va estar 17a en la final de llargada amb un millor salt de 4,71 metres.
La llançadora sallentina Mercè Riera va estar 10a en la final del concurs de Martell, al tirar l'artefacte fins 40,35 metres. La fondista Najwa Chouati va ocupar la 13a posició en la final dels 1500 metres obstacles, amb un temps de 5'31"62. El saltador manresà Aleix Güell va estar 14è en la final del concurs d'Altura, superant el llistó situat sobre 1,74 metres. El velocista manresà Normán López va arribar a les semifinals de la prova dels 100 metres, ocupant la 7a posició en la seva, amb 11"97. En eliminatòries havia estat 2n amb 11"76.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2011 a les 20:13
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo agraeix el suport de l'afició una vegada més
-
Esports
El Baxi Manresa supera l'Aris en una bona nit europea (113-99)
-
Esports
Bona part del futur europeu del Baxi Manresa passa per vèncer l'Aris
-
Esports
Un gol en fora de joc al 93 priva el CE Manresa d'una victòria merescuda davant el Cornellà (2-2)
-
Esports
Diego Ocampo: «Els jugadors s'hi estant deixant la pell»
-
Esports
El Baxi Manresa no pot frenar la força del València Bàsquet (103-76)
