Els atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit tres ors i dos bronzes a l'Igualada Urban Running Night disputada aquest vespre de dissabte en el centre urbà de la capital de l'Anoia.
Meritxell Soler s'ha imposat en els 10 km amb 36'01" després d'una treballada actuació. Segona ha estat Barbara Ramon (AACatalunya) amb 36'02" i tercera ha entrat Míriam Ortiz (AACatalunya) amb 36'04".
Khalid Karbouch (Avinent Manresa) ha dominat la cursa dels 5 km amb uns destacats 15'40" per davant de Riduan Buballem (CAIgualada) -2on amb 16'25"- i de Jan Bayona (Avinent Manresa) -3er amb 16'30"-.
Ester Guerrero (Avinent Manresa) s'ha imposat en els 5 km femenins amb 18'46". Carla Bisbal (CAI) ha estat 2a amb 19'19" i Lorena Cubillas (Avinent Manresa) ha ocupat la tercera posició amb 19'59".
Tres ors i dos bronzes de l'Avinent Manresa a l'Igualada Urban Running Night
Meritxell Soler, Khalid Karbouch i Ester Guerrero s'han imposat en les seves categories
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de setembre de 2019 a
les 23:35
Actualitzat el
21 de setembre de 2019 a les
23:40
Et pot interessar
-
Esports
Arnau Cobos, del Covisa Manresa, guanya dos amistosos amb Espanya sub-17 a Lisboa
-
Esports
El manresà Guillem Bardina, convocat amb la selecció espanyola M20 de rugbi
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acull la 12a Cursa del Nat's - II Memorial Albert Canal
-
Esports
La CUP alerta del risc d'assumir fins a 15 milions pel nou pavelló de Manresa
-
Esports
Duel de titans al Congost amb l'ascens directe com a gran premi
-
Esports
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa després d'aconseguir la permanència
