Els atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit quatre medalles (tres ors i un bronze) en els Campionats de Catalunya Promesa sota pista coberta que s'han disputat aquest diumenge en el pavelló de Sabadell.
La saltadora de perxa Mònica Clemente s'ha proclamat campiona catalana al imposar-se en la final superant el llistó sobre 3,70 metres. La saltadora Júlia Quevedo ha fet el mateix en la final del concurs de triple amb un millor salt d'11,59 metres. El llançador Sergi Cabezon ha estat el millor en la final de pes al tirar la bola fins a uns destacats 13,81 metres, i el tanquista Benito Sintes ha estat bronze en la final dels 60 metres tanques amb un registre de 9,41 segons. Cal destacar, també, la quarta posició de Sara Flores en la final de perxa amb un salt de 2,85 metres.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de gener de 2017 a
les 21:45
Actualitzat el
29 de gener de 2017 a les
21:49
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
