Els atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit quatre medalles (tres ors i un bronze) en els Campionats de Catalunya Promesa sota pista coberta que s'han disputat aquest diumenge en el pavelló de Sabadell.
La saltadora de perxa Mònica Clemente s'ha proclamat campiona catalana al imposar-se en la final superant el llistó sobre 3,70 metres. La saltadora Júlia Quevedo ha fet el mateix en la final del concurs de triple amb un millor salt d'11,59 metres. El llançador Sergi Cabezon ha estat el millor en la final de pes al tirar la bola fins a uns destacats 13,81 metres, i el tanquista Benito Sintes ha estat bronze en la final dels 60 metres tanques amb un registre de 9,41 segons. Cal destacar, també, la quarta posició de Sara Flores en la final de perxa amb un salt de 2,85 metres.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de gener de 2017 a
les 21:45
Actualitzat el
29 de gener de 2017 a les
21:49
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
