La Fundació Universitària del Bages - UManresa ha signat un conveni amb el Club Natació Manresa (CNM) a través del qual es compromet a donar suport econòmic a l'entitat esportiva. La signatura de l'acord l'han fet aquest dimarts, 3 de maig, la presidenta del CNM, Montserrat Gomáriz, i el director general de la Fundació Universitària del Bages, Valentí Martinez. D'aquesta manera, la Universitat se suma a les activitats de foment de l'activitat esportiva aquàtica en la modalitat de natació, waterpolo, natació artística i triatló que impulsa l'entitat.
El conveni, d'un any de durada, inclou, entre d'altres acords, que la Universitat farà una aportació econòmica per contribuir a les activitats i objectius socials del CNM. Aquesta aportació econòmica es complementa amb descomptes i realitzacions d'exploracions biomecàniques a esportistes del club a la Clínica Universitària (CU+). D'altra banda, professionals de la CU+ realitzaran xerrades sobre temes vinculats a salut i esport adreçades tant als esportistes com a les famílies i entrenadors del CNM. La Universitat també es compromet en el conveni a difondre l'activitat del club entre la comunitat universitària i a oferir descomptes en tallers i cursos de formació per a esportistes i entrenadors dins de l'oferta de l'IMBA.
De la seva banda, el Club Natació Manresa oferirà descomptes en les quotes mensuals d'esportistes a l'estudiantat tant de grau com de CFGS que participi en els equips de competició de natació, waterpolo, triatló o natació artística. Alhora, el CNM contribuirà a la difusió del logotip de la universitat tant a la web, com a les xarxes socials i en d'altres elements de difusió de les activitats del club.
UManresa - FUB donarà suport al Club Natació Manresa
Esports
Valentí Martínez i Montserrat Gomáriz han signat aquest dimarts un conveni de col·laboració
ARA A PORTADA
-
Política L'avançament electoral de Sánchez sacseja la política manresana entre la por i els retrets Pere Fontanals
-
Societat «L'habitatge ha de ser un dret i no un negoci»: la PAHC Bages i la COSHAC tallen la C-55 Pere Fontanals
-
-
Successos Vuit accidents entre dijous i diumenge al punt negre de la C-58 a Castellbell i el Vilar Pere Fontanals
-
Esports Una norantena de practicants honora Carles Vilajosana amb 12 hores de jujitsu a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
04 de maig de 2022 a
les 20:25
Actualitzat el
04 de maig de 2022 a les
23:53
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ del Bages i el Moianès aconsegueix vuit medalles a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
La Cursa de Castelltallat, memorial Laura Ferrer Martí, arribarà a la 15a edició diumenge
-
Esports
Triplet de Momoh en la golejada del CE Manresa a Reus (1-4)
-
Esports
Les restriccions de mobilitat per la pluja ajornen l'estrena bagenca a Tercera FEB i LF2
-
Esports
El Covisa Manresa deixa escapar una renda de 3 gols i empata contra el Ripollet (5-5)
-
Esports
Diego Ocampo: «La nostra defensa no ha estat a l'alçada del que demana l'ACB»
