Els tiradors del Club de Tir Precisió de Manresa Josep Bertran, Mercè Mas i Anna M. Herrera han participat aquest cap de setmana defensant la samarreta de Catalunya a la Copa de la Reial Federació Espanyola de Tir Olímpic F-Class 50 h que s'ha disputat a les instal·lacions del Club Tir Montsià d'Amposta. El campionat es disputava en les modalitats d'open i restricted en categoria única entre les federacions de Catalunya, Aragó, La Rioja i València.
Els resultat dels tiradors del club manresà han sigut molt bons. En modalitat open, Josep Bertran s'ha adjudicat el subcampionat de la prova, mentre que Mercè Mas ha quedat cinquena. En la modalitat restricted, Anna M. Herrera s'ha proclamat campiona. Mercè Mas ha repetit posició en aquesta modalitat i ha finalitzat, també, cinquena.
Un campionat i un subcampionat manresà a la Copa de la Federació Espanyola de Tir Olímpic
Josep Bertan ha quedat segon en la modalitat open i Anna M. Herrera ha guanyat la restricted
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de febrer de 2022 a
les 19:45
Actualitzat el
06 de febrer de 2022 a les
19:50
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
