El CB Navàs Viscola ha començat l'any de la pitjor manera, perdent a casa, per més de trenta punts de diferència i contra un rival directe que l'ha superat al llarg de tot el partit. El CB Vic - Universitat de Vic s'ha imposat 54-86.
Els bagencs no han tingut cap opció des de l'inici i han perdut, un a un, cadascun dels quarts. El primer parcial de 9-22 ja ha estat revelador, però el segon no ha millorat el panorama i s'ha arribat al descans 20-36.
Els vestidors no han aconseguit capgirar la dinàmica. El tercer quart ha estat més anivellat, però tot i així els d'Osona han eixamplat la diferència fins al 40-60. Als darrers deu minuts els navassencs s'han deixat anar i el marcador ha pujat fins al 54-86 final.
Cumelles ha estat el bagenc més valorat, amb 12 punts i 9 rebots. El CB Navàs queda equilibrat en el balanç de victòries i derrotes, amb set, i la propera setmana viatjarà a Alpicat, on jugarà diumenge a partir de 2/4 de 8 del vespre.
[noticia]113233[/noticia]
[noticia]113224[/noticia]
[noticia]113225[/noticia]
[noticia]113238[/noticia]
[noticia]113227[/noticia]
[naciomanresa]
Un CB Navàs desconegut cau amb estrèpit contra el CB Vic (54-86)
Els bagencs han estrenat l'any amb una derrota contundent contra un rival directe
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de gener de 2024 a
les 19:42
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa U22 cau a Saragossa (76-69) en un duel decidit al primer temps
-
Esports
Dos podis del CN Manresa a la novena Duatló de Viladecans
-
Esports
Alicia Hernández bat el rècord d'Europa màster F65 de triple salt en pista coberta
-
Esports
Súria obre el calendari català de marxa nòrdica amb competició i matinal popular
-
Esports
La burocràcia impedeix Eli Brooks jugar amb Irlanda
-
Esports
Allau de medalles del Centre de Tecnificació a la Copa d'Espanya Infantil de judo
