El Cd'E Manresa visitarà aquest diumenge a les 5 de la tarda el CE Borges Blanques en el partit de la tercera jornada del grup 2 de Primera Catalana. L'entrenador del Cd'E Manresa, Piti Belmonte, avisa que "el Borges és un llop amb pell de xai".
El Cd'E Manresa afronta el partit amb les baixes de Biel i Moha. Piti Belmonte explica que el Cd'E Manresa ha tingut "una setmana normal, bona i dins del procés d'aprenentatge dins del grup, bona dinàmica sense inicidéncies".
El CE Borges Blanques ve en segona jornada de guanyar 0-1 en un camp complicat com el de la Montañesa, i d'una derrota a camp propi amb la visita del Sant Ildefons 1-2, en primera jornada.
Piti Belmonte considera que "és un equip que sempre l'has de tenir en compte. Un conjunt molt compacte, amb anys d'ofici i amb jugadors amb experiència per línia".
Un Cd'E Manresa amb dues baixes visitarà diumenge el CE Borges Blanques
Els manresans intentaran continuar invictes en aquest inici de la lliga
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de setembre de 2018 a les 11:02
Et pot interessar
-
Esports Mònica Clemente torna a ser campiona d'Espanya set anys després
-
Esports El Baxi Manresa afegeix una altra peça al joc interior amb Louis Olinde
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre
-
Esports Txell Ferré considera que la bona química va ser clau en l'èxit als campionats del món de Singapur