El CE Manresa continua la seva vibrant aventura a Segona RFEF enfrontant-se a equips històrics que han jugat en alguna ocasió a la Primera i Segona Divisió estatal i el cert és que, per ara, les coses estan anant força bé. Per això, els homes de Ferran Costa viatjaran aquest cap de setmana a Alacant sense vertigen on el diumenge a les 6 de la tarda s'enfrontaran a l'Hércules a l'històric estadi José Rico Pérez.
L'Hércules és, amb molta diferència, l'equip amb la història més lluïda no només del grup 3 de Segona RFEF, sinó de tota la categoria. Ha jugat 20 temporades a Primera Divisió i 43 a Segona.
Malgrat aquest currículum, els alacantins arriben a la desena jornada per sota dels del Congost a la classificació, amb els registres igualats, tres victòries, tres empats i tres derrotes. El CE Manresa, en canvi, presenta uns números de candidat a les places capdavanteres, amb cinc victòries, tres empats i només un partit perdut.
Un CE Manresa sense vertigen visitarà diumenge l'històric José Rico Pérez
L'Hércules d'Alacant és el tòtem de la categoria, amb 20 temporades a Primera Divisió i 43 a Segona
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2022 a
les 18:01
Et pot interessar
-
Esports
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
-
Esports
El Covisa Manresa lliga continuïtat i talent de la casa per al nou projecte de Santaella
-
Esports
Sant Fruitós torna a reunir centenars de corredors amb una nova Ultra Trail Barcelona
-
Esports
El CB Artés celebrarà dissabte la Festa dels Campions després d'assegurar la Súper Copa
-
Esports
La selecció catalana de bàsquet tornarà al Nou Congost
-
Esports
El Club de Dards de Sant Fruitós gestionarà el bar de les Piscines Municipals
