Amb una primera part molt dolenta, el Covisa Manresa ha perdut 9-5 aquest diumenge contra l'Hospitalet Bellsport a Bellvitge. Les males imprecisions, la poca intensitat i un defecte important en les transicions amb pèrdua constant de pilotes ha suposat una dura derrota dels manresans després d'un primer temps que ha acabat amb un parcial de 4 gols a 1.
S'ha encetat el partit amb un equip manresà fora de lloc, desconegut. Un i altre cop el conjunt local tenia opcions de fer mal. Dos refusos defectuosos d'Arriero combinats amb la passivitat defensiva manresana han permès que els locals es posessin en el marcador 2-0.
No ha tardat en arribar el tercer en una altre defecte a l'hora de construir joc. Els manresans es veien impotents davant d'un equip que ha vist com rebia regals constantment. A dos minuts per al descans, un gol de Aaron semblava fer entrar al partit al seu equip. Ha estat un miratge. Altra vegada Chechi ha fet el quart tancant totes les expectatives visitants.
Tornant del descans la situació no ha millorat. Quan ha arribat el vuitè gol local, Borja Burgos ha optat pel sistema de porter jugador que ha permès als del Bages anar reduint diferències i evitar així un tempteig d'escàndol. Tot i així, les coses encara haurien pogut anar millor si no s'haguessin fallat un parell d'ocasions de gol. Finalment, una acció individual desafortunada en falta en atac ha propiciat el novè gol local des del punt de doble penal.
- Fitxa tècnica
- Resultats i classificació
Un Covisa Manresa desconegut és escombrat a l'Hospitalet (9-5)
Els manresans encara han pogut escurçar el marcador jugant amb sistema de porter jugador
ARA A PORTADA
-
Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell Pere Fontanals
-
-
L'Escorxador Comarcal del Moianès, en el punt de mira per un abocament orgànic a la riera de Castellnou Pere Fontanals
-
Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació Pere Fontanals
-
Publicat el 22 de gener de 2023 a les 18:16
Actualitzat el 22 de gener de 2023 a les 18:32
Et pot interessar
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre
-
Esports Txell Ferré considera que la bona química va ser clau en l'èxit als campionats del món de Singapur
-
Esports Biel Gabernet, del CN Manresa, finalista al Campionat d'Espanya Júnior de Natació
-
Esports El millor atletisme estatal es donarà cita a Tarragona amb una destacada presència bagenca
-
Esports Ona Bonet i Biel Cirujeda, seleccionats per competir al Campionat d'Europa sub20 a Finlàndia