L'ICL Manresa es jugarà la permanència a la lliga Endesa a les darreres quatre jornades. Dues d'aquestes seran al Nou Congost i poden esdevenir claus. Un grup d'aficionats, conscients de la transcedència de la situació, fa una crida perquè el pavelló manresà torni a ser una caldera. Als tres darrers partits a casa, l'ambient ja ha estat extraordinari i aquest grup demana que segueixi així. De cara al duel amb el Baloncesto Sevilla, reclamen que tothom vagi amb samarreta vermella, bufandes del club i "deixin la vergonya a casa" per animar l'equip.
Recorden també les bones èpoques quan el Nou Congost feia por i ajudava a guanyar partits.
Aquesta és la carta que han enviat als mitjans
Hola gent, ja tornem a ser aquí! Avui volem parlar-vos de nosaltres, del què estem fent i del què esperem aconseguir amb la vostra ajuda.
Tirem enrere... Recordeu l'any que vam guanyar la lliga? El Congost feia por! Recordo els jugadors fent declaracions i dient què a casa se sentien INVENCIBLES. I tot era gràcies a nosaltres.
Les coses han canviat i molt. Si els pressupostos eren ajustats ara encara ho son mes, si els equips de dalt eren grans ara son gegants i les diferències entre els 10 primers i els 8 darrers és abismal!
Tot i així uns quants aficionats creiem què tot això no és suficient per tombar-nos. Volem recuperar el Congost que feia por, el Congost vermell, el Congostamb les bufandes al vent i les trompetes infernals. El Congost de la gola seca de cridar que feia arronsar la ma als contraris i el xiulet als tres de taronja.
En aquests 3 últims partits hem aconseguit molt mes del què ens pensàvem i estem orgullosos de vosaltres. Hem millorat l'ambient i segur que sense adonar-vos-en, us ho passeu millor què amb un Congost fred i esmorteït.
A partir d'ara us volem demanar tres coses per seguir-nos ajudant.
Agafa la teva samarreta vermella (si no en tens, en venem a l'entrada per només 3€), la bufanda i deixa la vergonya a casa per contagiar la teva actitud positiva.
Si tens ganes de saltar o d'estar dret, acosta't a la Grada d'Animació (us puc assegurar què no mosseguen) i si no vols anar-hi, ajuda'ns a contagiar l'ambient i la calor a la resta del pavelló. Per últim, recorda que el Basquet Manresa és teu, meu i de tots els que omplim el Congost...
Fes de tu, una eina perquè l'equip se senti recolzat i tornarem a ser una muralla.
SOM NOSALTRES, SOM EL CONGOST
Blancs d'il·lusió, vermells de lluita.
Som-hi Resa!
Un grup d'aficionats de l'ICL Manresa vol que el Nou Congost torni a bullir
Ha adreçat una carta als mitjans i repartirà fulletons al pavelló durant els dos darrers partits de locals
ARA A PORTADA
-
Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages» Pere Fontanals
-
-
Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027 Pere Fontanals
-
La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística Pere Fontanals
-
La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa Pere Fontanals
Publicat el 06 de maig de 2016 a les 15:26
Et pot interessar
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26
-
Esports El manresà Guillem Bardina, peça clau en el títol català al Campionat Autonòmic de rugbi a VII
-
Esports Biel Colominas és el nou director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports El CE Manresa incorpora el lateral Nicolás Olmedo
-
Esports Situen Biel Colominas com a director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports L'artesenc Robert Vilarasau, subcampió d'Espanya de trampolí