L'Assignia no ha tingut el seu dia a Saragossa. Foto: Ramón Cornet
L'Assignia Manresa no ha tingut cap opció al Príncep Felip de Saragossa. El conjunt local ha estat netament superior a un equip bagenc que ha viscut els seus millors moments al segon quart. La resta de confrontació l'ha dominat clarament l'equip aragonès que sempre ha tingut arguments ofensius. Quinteros, Aguilar, Toppert i Hettsheimeir s'han alternat davant uns manresans on només Montáñez ha vist cistella. Ambdós conjunts han mostrat abans de començar el partit una pancarta solidària per lluitar contra les cardiopaties congènites emmarcada en la campanya que viu aquest cap de setmana la lliga ACB.
Jaume Ponsarnau ha començat el partit amb San Miguel, Grimau, Montañez, Lewis i Slokar. Per la seva banda, José Luis Abós ho ha fet amb Van Rossom, Quinteros, Barlow, Hettsheimeir i Aguilar El principi de partit ja convidava al pessimisme. El conjunt aragonès semblava posar la directe i, amb un joc col·lectiu, ha obert les primeres escletxes al marcador. L'Assignia Manresa no existia com a equip i només Montañez anotava amb facilitat. Els locals també dominaven el rebot i cap jugador bagenc era capaç d'aturar Quinteros. L'argentí ha anotat 12 punts al primer període. L'avantatge local ha superat els deu punts abans de finalitzar el primer quart (21-10 minut 9). L'entrada de Majstorovic ha donat més dinamisme a l'Assignia Manresa. Però el CAI de Saragossa seguia encertat en el llançament exterior i ha aconseguit un màxim avantatge de setze punts (32-16 minut 13). Jaume Ponsarnau s'ha vist obligat a demanar temps mort. Aquesta interrupció ha significat un punt d'inflexió al partit. Els manresans han infringit un 0-8 al seu rival gràcies a una millor actitud defensiva i un major joc col·lectiu. José Luis Abós també ha demanat temps mort però no ha aconseguit fer reaccionar els seus jugadors. Malgrat l'esforç de Hettsheimeir, l'Assignia Manresa ha continuat retallant les diferències i una cistella de Jordi Grimau deixava a només cinc punts el seu equip (34-29 minut 20).
La reacciona de l'Assignia Manresa s'ha quedat als vestidors. El tercer quart ha estat un calc del primer. Només amb una diferència. Pablo Aguilar ha substituït Quinteros com a protagonista ofensiu. Slokar i un triple de Gladyr intentaven aguantar l'Assignia Manresa. Toppert ho impedia amb el seu festival de triples davant el deliri de l'afició local. Un triple de l'alemany i una cistella de Miso ampliaven el desavantatge a 19 punts (63-44 minut 30). El darrer quart ha estat de més. Però com a mínim, l'Assignia Manresa no s'ha deixat anar com ha fet en altres ocasions. El CAI de Saragossa lluitava per aconseguir l'avantatge més gran possible amb un Hettsmeiheir imparable. I el conjunt manresà intentava just el contrari. Un triple final de Van Rossom ho ha deixat en 20 punts (85-65).
La jornada no ha estat negativa del tot per a l'Assignia Manresa. A l'espera del Fuenlabrada – Menorca Bàsquet d'aquesta tarda, la derrota del Granada davant el Real Madrid manté les quatre victòries d'avantatge sobre el descens. Amb una jornada més disputada. El proper compromís per a l'Assignia Manresa serà el proper diumenge a les set de la tarda davant el Caja Laboral al Nou Congost.
Un irregular Assignia no pot assaltar el Príncep Felip (85-65)
Esports
El conjunt local ha estat netament superior a un equip bagenc que ha viscut els seus millors moments al segon quart
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
03 d’abril de 2011 a
les 15:24
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
