Un mal inici condemna el Deyse a Túria (11-9)

Els manresans es van veure de seguida amb un 5 a 0 en contra que va condicionar tot el partit

Publicat el 19 de gener de 2013 a les 20:52

El Deyse s'ha quedat sense puntuar en el seu desplaçament a terres valencianes pagant un inici de partit en el qual els locals han arribat a marxar fins a 5-0, avantatge en el marcador que els bagencs, tot i la seva lluita, només han arribat a reduir a tres gols en dues ocasions, i a dos gols, en el final del matx.

Amb un equip jove i poca banqueta, Joan Martinez i Jordi López no es desplaçaren a les terres del regne de Valencia, la qual cosa va fer que el tècnic manresà, Carles Sanz, només disposes de dos possibilitats de canvi. El desplaçament va ser l'altre condicionant que influí en la sortida poc efectiva del set del Deyse.

Tot i així la seva perseverança els va portar a lluitar fins a la fi i ajustar el resultat fins a l'11-9 final, ajustat i que feia justícia a la entrega dels manresans.

Ambdós equips van aprofitar la pena màxima de que van disposar, però la eficàcia en les jugades de superioritat va ser baixa per ambdues parts, els valencians van fer tres gols en superioritat per dos els catalans.

Cal destacar els 5 gols de Marc Bisbal, els dos del més jove de la casa l'Arnau Vilarasau i que l'equip no perdés en cap moment la cara al partit tot i la diferència inicial en el marcador.

Arbitres J Càceres i S Navarro. Van assenyalar nou exclusions i un penal als locals per onze exclusions i un penal als manresans.

Parcials: 3-0, 3-2, 3-2, 2-5.

Alineacions i golejadors:
CDW Túria: I Ausina. A Rubio, A Hernandez 3, R Olmos 1, E Alcaraz, G Nardi, A Alvarez, JF Lizarazo 2,  A Almagro 1, M A Larios 1, J Terren, J Amat 1, P Alvarez 2.
CN Manresa Deyse: K Lenard, E Casasayas, A Vilarasau 2, Eudald Martinez, O Muns, C Andrés 1, M  Bisbal 5, Eloi Martínez, A Izquierdo 1.