L'Adbisio ETL Global CN Manresa ha guanyat per 16-15 el CW Dos Hermanas PQS en la Lliga estatal masculina de 2a divisió, en un partit que ha decidit un gol d'A. Batlle a 46 segons del final. Els manresans han arribat a manar de tres gols al darrer quart, però el Dos Hermanas ha empatat a 15 a 2'16" del final. L'entrenador visitant ha estat exclòs després de ser sancionat amb dues targetes grogues per protestar.
Un inici amb gol sevillà i remuntada local
Malgrat el gol inicial dels sevillans, els homes de D. Torilo han estat per davant gairebé tot el partit. Ben aviat, E. Vilchez i M. Urgelés han donat la volta al marcador i el primer quart ha acabat amb avantatge manresà.
Un segon quart de superioritat
Al segon quart, amb les davanteres superant les defenses, els bagencs s'han escapat fins al 6-2. Els andalusos han escurçat distàncies en el tram final, fins a dos gols de diferència, però amb una sensació de superioritat local que presagiava la victòria.
Un festival golejador després del descans
Després del canvi de camp, el festival golejador ha estat impressionant: tretze gols en vuit minuts. El parcial ha estat per als de les piscines Manel Estiarte i Duocastella, que han arribat al darrer quart amb tres gols d'avantatge.
Un final d'infart
Tot semblava ben encarat, però, com ja és habitual, els jugadors manresans han volgut donar emoció al partit. En un minut escàs, el Dos Hermanas s'ha situat a un gol (14-13). Els cors s'han disparat. A. Noguera ha fet el 15-13, però a manca de 2'16" per al final el marcador lluminós reflectia un preocupant empat a 15.
No ha estat fins a manca de 46 segons que A. Batlle ha marcat el gol de la victòria. Abans, l'entrenador visitant havia estat sancionat amb dues targetes grogues per les protestes i, en conseqüència, exclòs.
Una igualtat que es repeteix
Un nou partit que es decideix per un sol gol o als penals, cosa que indica la igualtat que regna a la competició.
