Un segon ha apartat la formació femenina de l'Avinent Manresa de pujar el tercer esglaó del podi en el 28è Campionat d'Espanya de clubs de Mitja Marató, que s'ha disputat aquest matí de diumenge a Sant Cugat del Vallès. Era el primer cop que el club de la capital del Bages podia presentar una una formació femenina en un encontre com aquest; però aquesta fita històrica ha acabat amb un regust amarg, per un segon sense treva que les ha allunyat d'un bronze que gairebé estava assumit.
Meritxell Soler, Mireia Guarner i Lorena Cubillas -les tres components de l'equip manresà- han cobert les espectatives que a priori hi havia pel que fa als registres personals que podien assolir. En el cas de Soler, ha capitanejat la formació entrant sisena (posició de finalista) amb uns bons 1h16'31". Guarner ha acabat la cursa amb un temps de 1h22'38", frec a frec amb el seu millor registre personal, que l'ha fet mereixedora de la 12a posició. Pel que fa Cubillas -la més jove del trio- ha creuat la línia en 23è lloc, aturant el cronòmetre a 1h31'28".
La suma dels tres temps ha donat un total de 4h10'37", un registre que s'ha quedat a només un segon de l'equip alavès CA La Blanca (4h10'36"), que és qui finalment s'ha fet amb el bronze. La plata se l'ha endut el Bathco Running Team (4h09"22), de Cantàbria, i l'or, el combinat basc del Bilbao Atletismo (3h42'44")
L'equip masculí, setzè
La formació masculina de l'Avinent ha ocupat una meritoria setzena posició, amb David Martinez (31è amb 1h08'32"); Manel Deli (80è amb 1h14'34"), i Marius Terrè (90è amb 1h18'35").
El de la capital del Bages ha estat l'unic equip català present en aquest estatal de la distància, tant en categoria femenina com masculina.
Un segon impedeix que les noies de l'Avinent pugin al podi en l'espanyol de clubs de Mitja Marató
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de març de 2019 a
les 21:55
Actualitzat el
31 de març de 2019 a les
22:19
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa U22 cau amb contundència davant el Fundación CB Canarias (68-97)
-
Esports
El Covisa Manresa rep el CCR Castelldefels en un duel clau per a la permanència
-
Esports
El CE Manresa visita el Camp d'Esports de Lleida amb el liderat en joc
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem guanyat el partit movent la pilota i defensant bé»
-
Esports
El Baxi Manresa guanya a Hamburg però acaba cinquè (94-116)
-
Esports
Joan Perramon, convocat amb la selecció catalana al Campionat d'Espanya
