ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
21 de maig de 2017 a
les 23:01
Actualitzat el
21 de maig de 2017 a les
23:05
Una quarantena d'aficionats del Reial Madrid s'han aplegat aquest diumenge al vespre a la plaça de Crist Rei per celebrar la victòria del seu equip a la Lliga, després que hagi guanyat 0 a 2 a Màlaga. Als càntics en record a l'etern rival "culés cabrones salid a los balcones", "puto Barça, puto Barça, oé", o la més suau "bote, bote, bote, culé quién no bote", s'hi han afegit gestos de complicitat amb els turismes que passaven per la zona tocant el clàxon. Tot i que el Reial Madrid ha aconseguit la Lliga en l'última jornada, en cap moment no ha estat un final de campionat que s'hagi viscut des de la incertesa, més quan l'equip de la capital d'Espanya ha encarat el seu partit des de l'inici.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Esports
El Covisa Manresa incorpora el manresà Pol López després de la seva etapa a l'AS Roma
-
Esports
El manresà Oriol Marsinyach jugarà el Mundial sub20 de rugbi amb la selecció espanyola
