Aquest diumenge, una quarantena de nens i nenes d'entre 4 i 13 anys del Bages, i de les comarques gironines, han participat en el primer Torneig Escolar de Pickleball de Sant Fruitós de Bages, una competició impulsada per l'entitat santfruitosenca Pickleball Bages conjuntament amb Pickleball Girona.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
Una quarantena d'infants participen en el primer Torneig Escolar de Pickleball
La competició va ser impulsada per Pickleball Bages conjuntament amb Pickleball Girona
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de març de 2024 a
les 14:15
Et pot interessar
-
Esports
El manresà Oriol Marsinyach jugarà el Mundial sub20 de rugbi amb la selecció espanyola
-
Esports
El Cruyff Court Pep Guardiola s'estrena amb un torneig inclusiu d'esport adaptat
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
