Un any després que València Mestalla i CE Manresa completessin una temporada més que notable classificant-se per a la promoció d'ascens a Primera RFEF, els dos equips es troben en una situació ben diferent just quan s'ha creuat l'equador de la competició. Els del Túria estan submergits en places de descens directe, a quatre punts de la salvació, i els bagencs són més amunt, però només amb dos punts de marge per no caure en el pou.
Aquest diumenge a les 12 del migdia, l'Estadi Antonio Puchades viurà un duel de necessitats, amb dos equips que aquesta temporada els està tocant disputar una competició ben diferent a la l'any passat. El CE Manresa es desplaça a la capital valenciana amb nou míster, Aitor Maeso, que només ha tingut cinc dies per prendre el número als seus jugadors. Coneix la casa, però des que va ser segon de Ferran Costa també hi van hagut molts canvis i incorporacions.
L’equip de Miguel Ángel Angulo, per la seva part, arriba al partit amb una ratxa de sis partits sense conèixer la victòria, amb tan sols dos empats. La temporada passada, el CE Manresa va sorprendre el València Mestalla a la primera jornada amb un 0-1 que seria l'inici d'una temporada espectacular. Un resultat que han tornat els txe aquesta temporada al Congost, també 0-1, en un partit que els manresans van perdre contra el record del Mestalla de la temporada anterior, però que no s'hauria d'haver escapat.
Cap dels dos equips no té sancionats, però en els manresans, a banda de la lesió coneguda de Yerai, caldrà veure si entren a la llista Pachón i Pastor, que sense conèixer el seu estat s'han perdut les darreres convocatòries, i Reina, que es va retirar lesionat contra l'Atlético Saguntino.
[noticia][113301[/noticia]
[naciomanresa]
València Mestalla i CE Manresa es veuran les cares en un duel de necessitats
Esports
En contraposició a la temporada passada, els del Túria es troben en zona de descens i els del Bages ben a prop
ARA A PORTADA
-
Successos Sis noves detencions eleven a 14 els joves arrestats després de la manifestació d'estudiants de Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat No desdoblar la C-55 costaria més de 3.700 milions d'euros en vint anys, segons un estudi ACN
-
Cultura i Mitjans Memoria.cat publica un documental sobre el centenari dels Magatzems Jorba de Barcelona Pere Fontanals
-
Societat La PAHC es concentra a la seu del PSC de Manresa per escalfar la vaga general de l'11-N Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
19 de gener de 2024 a
les 20:25
Actualitzat el
19 de gener de 2024 a les
20:33
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa supera el Puig-Reig (0-3) i passa ronda a la Copa Catalunya
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic molt content de l'actitud en defensa»
-
Esports
L'artesenc Robert Vilarasau arrenca aquest dijous el Mundial de trampolí a Nanjing
-
Esports
El Kids&Us Manresa anuncia el fitxatge temporal d'Isaiah Mobley
-
Esports
El Kids&Us Manresa vol una altra dosi de medicina europea
-
Esports
CaixaBank renova el seu acord de col·laboració amb el Bàsquet Manresa
