El Petropintó ASFE ha aconseguit una victòria de mèrit a la pista del Sant Gervasi, tercer classificat a la Copa Catalunya femenina, per 48-64, que confirma les bones sensacions experimentades per les santfruitosenques durant les darreres jornades.
El triomf de les bagenques s'ha consolidat, sobretot, amb un parcial de 0-17 a cavall del primer i el segon quart, que ha fet que d'un 12-10 es passés a un 12-27 a l'electrònic. Les santfruitosenques han sabut gestionar aquest avantatge fins al final del partit, amb una màxima diferència de vint punts, ºque al final s'han quedat en setze.
Els punts bagencs han estat molt repartits. Ha estat Maria Subirana la màxima anotadora, amb 11 punts. El proper diumenge a 2/4 d'1 del migdia, l'ASFE rebrà el Vedruna Gràcia a Sant Fruitós de Bages.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Victòria de mèrit de l'ASFE a la pista del Sant Gervasi (48-64)
Un parcial de 0-17 a cavall entre el primer i el segon quart decideix el partit
ARA A PORTADA
-
-
-
Meritxell Soler bat el rècord de Catalunya de mitja marató amb una gran actuació a València Pere Fontanals
-
Més de 600 corredors celebren la 20a edició de la Cursa Urbana de Manresa amb rècords i emoció Pere Fontanals
-
Monistrol de Montserrat celebra una 31a Fira de la Coca i el Mató amb carrers plens i gust de tradició Pere Fontanals
Publicat el 02 de març de 2024 a les 19:16
Actualitzat el 02 de març de 2024 a les 19:20
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa sub22 suma a Badalona la seva primera victòria a la Lliga U
-
Esports
El Cardona s'emporta el derbi bagenc de Primera Catalana al camp del Joanenc
-
Esports
Inverosímil: el Covisa Manresa encaixa tres gols en el darrer mig minut i perd contra el Lleida
-
Esports
El CN Manresa Fibracat cedeix davant la Barceloneta B en un duel igualat i golejador (14-18)
-
Esports
El CN Manresa cau amb dignitat a la piscina del poderós Elx (15-9)
-
Esports
El CE Manresa torna a guanyar amb un triomf al camp de l'Europa B (0-1)
