Aquest diumenge s'han viscut dues importants victòries d'atletes femenines de l'Avinent Manresa. La més rellevant ha estat l'assolida per Meritxell Soler, que s'ha imposat amb autoritat en la prova dels 10km de la 95a Jean Bouin que s'han viscut en els principals carrers de Barcelona. Soler suma el seu tercer triomf en aquesta multitudinaria prova atlètica després de les victòries del 2015, 2016 i la d'aquest diumenge. Soler ha estat la corredora més rápida amb 26'03". L'han acompanyat en el podi la malaguenya Dolores Chiclana (Cueva Nerja), amb 36'42", i la vallesana Sílvia Segura (La Llagosta), tercera amb 37'10".
Bones actuacions de la resta de corredors de l'Avinent a la cursa barcelonina, situant a cinc corredors entre els 100 primers: Oriol Sellarés (17è amb 33'14"), Khalid Kharbouch (18è amb 33'20"), Sergi Vergés (20è amb 33'23"), Salva Martínez (60è amb 35'07"), i Màrius Terrè (87è amb 35'52"). Cal esmentar també a Òscar Shigüe (39'01"), Joan Caler (41'52" -mmp-), Lorena Cubillas (42'03"), David Cervelló (43'34"), Marta Busquets (44'53") i Judit Lleonart (51'53").
L'altre triomf de l'Avinent Manresa ha vingut de la banyolina Marina Guerrero que ha guanyat el 21è Cros Ciutat de Girona. Cal destacar la segona posició de Miqui Riera (Avinent Manresa) en la prova sub18, ben secundat per Marc Fernández (4rt). Podi de Pau Noguera (Avinent Manresa) en la cursa sub20 en la tercera posició. En la cursa sub18 femenina cal destacar la 9a posició de Carlota Soler.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
25 de novembre de 2018 a
les 15:44
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
