Aquest diumenge s'han viscut dues importants victòries d'atletes femenines de l'Avinent Manresa. La més rellevant ha estat l'assolida per Meritxell Soler, que s'ha imposat amb autoritat en la prova dels 10km de la 95a Jean Bouin que s'han viscut en els principals carrers de Barcelona. Soler suma el seu tercer triomf en aquesta multitudinaria prova atlètica després de les victòries del 2015, 2016 i la d'aquest diumenge. Soler ha estat la corredora més rápida amb 26'03". L'han acompanyat en el podi la malaguenya Dolores Chiclana (Cueva Nerja), amb 36'42", i la vallesana Sílvia Segura (La Llagosta), tercera amb 37'10".
Bones actuacions de la resta de corredors de l'Avinent a la cursa barcelonina, situant a cinc corredors entre els 100 primers: Oriol Sellarés (17è amb 33'14"), Khalid Kharbouch (18è amb 33'20"), Sergi Vergés (20è amb 33'23"), Salva Martínez (60è amb 35'07"), i Màrius Terrè (87è amb 35'52"). Cal esmentar també a Òscar Shigüe (39'01"), Joan Caler (41'52" -mmp-), Lorena Cubillas (42'03"), David Cervelló (43'34"), Marta Busquets (44'53") i Judit Lleonart (51'53").
L'altre triomf de l'Avinent Manresa ha vingut de la banyolina Marina Guerrero que ha guanyat el 21è Cros Ciutat de Girona. Cal destacar la segona posició de Miqui Riera (Avinent Manresa) en la prova sub18, ben secundat per Marc Fernández (4rt). Podi de Pau Noguera (Avinent Manresa) en la cursa sub20 en la tercera posició. En la cursa sub18 femenina cal destacar la 9a posició de Carlota Soler.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
25 de novembre de 2018 a
les 15:44
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa s'estrena al Congost després de la golejada a Arnedo
-
Esports
El Kids&Us Manresa es juga el pas a la final davant el Barça
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
