L'ICL Manresa va tornar-se a imposar, en aquest cas a la pista d'un dels equips que es trobarà a la LEB Or. Ashley Hamilton va destacar amb 16 punts en un partit que es va posar costa amunt després del parcial de 20-13 al segon quart. Bona reacció dels del Bages, amb lluita en defensa i insistència en atac. Lundberg amb 11 punts, i Costa i Allen amb 8 també van estar encertats. Costa, Mugica i Gitvainis visitaven el seu ex-equip.
El partit començava amb jugadors que l'altre dia havien començat a la banqueta, tret de Lundberg. Noah Allen feia a primera bona jugada a l'inici, amb un 2 més 1. Un triple de Hamilton posava el Manresa per davant, 4-8, però reaccionava des del triple el Huesca. El partit tenia moltes alternatives, i debutava ja al primer quart el vinculat Dani Garcia. Un bon ruix final amb Costa com a estilet feia que s'arribés a la primera pausa amb 3 punts d'avantatge.
Seguia la igualtat a l'inici del segon període, però venien els millors moments dels aragonesos, tot i que Lundberg anotava el seu primer triple. Encert triple i bons minuts de Fontet a la pintura que es traduïen en avantatges i parcial de 20-13. Els locals marxaven amb avantatge de 4 punts tot i la reacció de Trias en les darreres jugades.
Després de passar pels vestidors, anotaven consecutivament Lundberg i Hamilton, però encara anava el Manresa a remolc. Tot i l'encert en e triple de Mugica en els darrers instants, l'ICL Manresa quedava encara a 2 punts de la remuntada.
El darrer quart sí que començava amb bones vibracions, amb una cistella i addicional de Gintvainis. Aquesta jugada i un tir en suspensió d'Allen posaven el Manresa per davant de nou. A partir d'aquí, l'ICL Manresa va aconseguir marxar, mica en mica. Lundberg en dues ocasions, i dues cistelles de Sakho a la pintura mantenien davant l'ICL Manresa, que va saber controlar fins al final el rival.
Aleix Duran, en la roda de premsa, explicava que "l'arbitratge ha fet que el partit no fos tant brillant i vistós com els equips mereixíem; el Huesca ens ha defensat bé a dins, tant al bloqueig i continuació com al pal baix i nosaltres volíem fer passades curtes, fet que ha provocat que perdéssim pilotes;la darrera vegada que ens va passar ens vam desinflar, però hem reaccionat, ens hi hem posat a darrerei poc a poc hem agafat distància".
59 Levitec Huesca | Marzo 4, Motos 2, Van Wijk 13 Rodríguez 8 i Fontet 12; Donlan 5, Lafuente, O'Leary 10, Pérez 5 i Jubril.
69 ICL Manresa | Gintvainis 7, Lundberg 11, Allen 8, Hamilton 16 i Sakho 4; Mugica 3, Trias 9, Khalaf, García, Costa 8 i Muñoz 3.
Parcials: 15-18, 20-13, 17-19 i 7-19.
Victòria treballada de l'ICL Manresa en un amistós a Huesca (59-69)
Esports
L'equip d'Aleix Duran s'imposa al Levitec Huesca amb Ashley Hamilton amb 16 punts, com el més destacat dels visitants.
ARA A PORTADA
-
Política El govern de Manresa desautoritza Valentí i nega que el representés a la celebració de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa titlla de «vergonya» l'assistència del govern a l'acte del Dia de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Política Avenç Nacionalista acusa ERC de «lerrouxisme» per la presència del govern de Manresa a la Guàrdia Civil Pere Fontanals
-
-
Societat El Consorci del Bages renova 590 contenidors en onze municipis per millorar el reciclatge Pere Fontanals
Publicat el
19 de setembre de 2017 a
les 22:30
Actualitzat el
19 de setembre de 2017 a les
22:34
Et pot interessar
-
Esports
Un gol de Quesada al minut 87 dona al Gimnàstic Manresa el derbi contra la Pirinaica
-
Esports
El CTJBM aconsegueix 15 medalles a la primera Copa Catalana Cadet de judo al Vendrell
-
Esports
El CN Manresa femení debuta amb una victòria folgada contra el CN Mataró B (21-13)
-
Esports
El CB Artés debuta amb derrota a Zuera després de fallar un triple als darrers instants (90-88)
-
Esports
Diego Ocampo: «Per millorar hem de mantenir el màxim de jugadors el màxim de temps possible»
-
Esports
El Kids&Us Manresa no té cap opció contra el Real Madrid (120-83)
