Viñals i Solés van fer un bon paper a Terrassa. Foto: CNM
Penúltima prova del Circuit Català de Duatlons de muntanya disputada el passat diumenge 27 de febrer. De la prova, cal destacar la bona organització i un elevat nombre de participants, més de 300.
El circuit constava de 6km de cursa a peu bastant dur, 20km de btt amb un tram d'ascens dur i una baixada molt tècnica i per acabar 3km de cursa a peu més planers, que els participants van agrair després de la duresa dels 2 primers trams.
Victòria de Pau Zamora (CE Triatló Distance, 1h27'19") i de Txell Giménez (FEEC, 1h52'00").
Per part del CN Manresa-Stadion, brillant actuació dels 2 habituals en aquestes proves: Ferran Viñals va ser 35è (1h45'51") i Pep Solé va ser 40è (1h46'36").
Viñals i Solé, destacats a la Duatló de Muntanya de Terrassa
Esports
Els esportistes del CN Manresa - Stadion van quedar 35è i 40è
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
01 de març de 2011 a
les 21:40
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa incorpora el migcampista Dani Ferrer, fill del «Txapi», procedent de l'Europa B
-
Esports
El CE Manresa empata sense gols al camp del Reus FC Reddis en un duel molt igualat
-
Esports
Hugo Benítez accelera la seva recuperació de cara a proper curs
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant el CE Sabadell en el primer amistós de pretemporada
-
Esports
El Manresa CBF reforça la plantilla amb set fitxatges per somiar a l'LF2
-
Esports
El manresà Jordi Ballús obté el bronze al mundial M45 d'esquí nàutic
