Viñals i Solés van fer un bon paper a Terrassa. Foto: CNM
Penúltima prova del Circuit Català de Duatlons de muntanya disputada el passat diumenge 27 de febrer. De la prova, cal destacar la bona organització i un elevat nombre de participants, més de 300.
El circuit constava de 6km de cursa a peu bastant dur, 20km de btt amb un tram d'ascens dur i una baixada molt tècnica i per acabar 3km de cursa a peu més planers, que els participants van agrair després de la duresa dels 2 primers trams.
Victòria de Pau Zamora (CE Triatló Distance, 1h27'19") i de Txell Giménez (FEEC, 1h52'00").
Per part del CN Manresa-Stadion, brillant actuació dels 2 habituals en aquestes proves: Ferran Viñals va ser 35è (1h45'51") i Pep Solé va ser 40è (1h46'36").
Viñals i Solé, destacats a la Duatló de Muntanya de Terrassa
Els esportistes del CN Manresa - Stadion van quedar 35è i 40è
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de març de 2011 a
les 21:40
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
