Imatge del Torneig a la sala inferior de la Peixera. Foto: CAE
Dijous 17 de febrer, el Café Teatre La Peixera ha acollit els 40 participants de la tercera edició del Torneig de Carcassonne de la Llum. Un cop verificades les inscripcions, s'han fet tres rondes de partides, en les quals els participants s'agrupaven, mitjançant un programa informàtic, en diferents taules de joc segons les puntuacions obtingudes en les partides anteriors.
El torneig s'ha fet utilitzant el joc bàsic del Carcassonne amb l'expansió "La misteriosa Llum", un element afegit al joc creat pel Club del Joc del CAE i que ja s'havia fet serveir en les dues edicions precedents.
Després de les tres rondes de partides, Xavier Riu ha estat el guanyador. El segon lloc ha estat per a Albert Marqués (l'Ós Mandrós) i el tercer per a Nasi Muncunill. A més a més d'un diploma acreditatiu, tots ells han rebut un joc de taula cedit per Devir, l'empresa distribuïdora del Carcassonne: el joc Verbàlia, d'Oriol Comas i Màrius Serra, la versió catalana dels Colons de Catan i La Catapulta, la darrera ampliació del Carcassonne.
Entre els participants que no han guanyat, també s'ha fet un sorteig de diferents expansions del Carcassonne cedits per la mateixa empresa i expansions "la Misteriosa Llum" elaborades pel CAE.
Aquest any cal destacar que el torneig s'ha fet en un espai excepcional -una sala amb sostre de volta i parets de pedra vista- que conjuntament amb els vestits medievals que portaven els organitzadors -cedits per la Fira de l'Aixada de Manresa- i la presència de diferents persones col·laboradores, dinamitzant l'espai o fent demostracions de malabars entre partida i partida, han donat un ambient més medieval que mai.
Des del CAE es fa una valoració molt positiva d'aquest torneig, tant pel que fa al nombre de participants, com l'ambient assolit. Cal destacar que el torneig ha comptat amb la presència de diversos jugadors vinguts de fora de la comarca.
Aquesta ha estat la tercera edició del Torneig de Carcassonne de la Llum, una activitat organitzada pel CAE i que forma part de les Festes de la Llum de Manresa. La primera edició es va fer l'any 2009, l'any en que el CAE va ser l'entitat administradora d'aquestes festes.
Xavier Riu s'endú el 3r Torneig de Carcassonne de la Llum
Esports
En un espai i una ambientació més medieval que mai, el Torneig ha comptat amb 40 participants
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
19 de febrer de 2011 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa cau amb claredat davant un Barça Atlètic més rodat en el Trofeu Les Codines
-
Esports
Ferran Bassas: «Intentem ajudar els nous i ells estan fent un gran esforç»
-
Esports
El Kids&Us Manresa enceta la pretemporada amb triomf (113-91)
-
Esports
El manresà Thierno Diallo busca protagonisme als Jocs del Mediterrani
-
Esports
El CE Manresa cau davant l'Hospitalet en la presentació, però convenç abans de la lliga
-
Esports
El CE Manresa es presenta davant l'afició amb el Trofeu de Festa Major
