Aleksander Yanev va ser l'únic dels jugadors de l'Assignia Manresa que va sumar la victòria en una nova jornada classificatòria per a l'Eurobasket 2013. Bulgària es va imposar per un clar 68 a 94 davant la dèbil Luxemburg amb una gris actuació del nou jugadors del club bagenc. Yanev va anotar només dos punts i va capturar tres rebots en els deu minuts que va estar en pista.
Adam Hanga, en canvi, va viure una situació totalment inversa. Derrota clara d'Hongria a Croàcia (89-65) però actuació destacada de l'aler manresà. Hanga va ser el millor del seu equip amb dinou punts, quatre rebots i vuit faltes rebudes. Haukur Palsson va completar l'actuació dels jugadors de l'Assignia Manresa amb tretze punts que no van servir a Islàndia davant una Montenegro que va vèncer per 89-67.
Els propers compromisos dels jugadors de l'Assignia Manresa seran dilluns vinent amb els Islàndia – Estònia i Hongria – Xipre. La Bulgària de Yanev descansarà.
Yanev guanya i Hanga i Palsson perden en una nova jornada
Mala actuació del búlgar i bona d'Hanga i Yanev
ARA A PORTADA
-
La Fira de l'Aixada renova els itineraris del Rei i el Bisbe i s'expandeix pel Centre Històric Pere Fontanals
-
La presa de possessió del regidor d'Aliança Catalana a Santpedor acaba amb un detingut Pere Fontanals
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
-
Publicat el
26 d’agost de 2012 a
les 15:05
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa supera el Molins 99 CFS i avança ronda a la Copa Catalunya
-
Esports
La Cursa dels Llebrers reuneix 320 participants en una jornada esportiva i solidària a Sant Fruitós
-
Esports
Eli Brooks jugarà amb Irlanda les properes finestres FIBA
-
Esports
El Covisa Manresa debutarà a la Copa Catalunya amb baixes i juvenils convocats
-
Esports
La trobada d'escoles de rugbi aplega 200 infants al Congost de Manresa
-
Esports
Golejades de Pirinaica i Gimnàstic en una jornada desigual a Primera Catalana
