Aleksander Yanev va ser l'únic dels jugadors de l'Assignia Manresa que va sumar la victòria en una nova jornada classificatòria per a l'Eurobasket 2013. Bulgària es va imposar per un clar 68 a 94 davant la dèbil Luxemburg amb una gris actuació del nou jugadors del club bagenc. Yanev va anotar només dos punts i va capturar tres rebots en els deu minuts que va estar en pista.
Adam Hanga, en canvi, va viure una situació totalment inversa. Derrota clara d'Hongria a Croàcia (89-65) però actuació destacada de l'aler manresà. Hanga va ser el millor del seu equip amb dinou punts, quatre rebots i vuit faltes rebudes. Haukur Palsson va completar l'actuació dels jugadors de l'Assignia Manresa amb tretze punts que no van servir a Islàndia davant una Montenegro que va vèncer per 89-67.
Els propers compromisos dels jugadors de l'Assignia Manresa seran dilluns vinent amb els Islàndia – Estònia i Hongria – Xipre. La Bulgària de Yanev descansarà.
Yanev guanya i Hanga i Palsson perden en una nova jornada
Mala actuació del búlgar i bona d'Hanga i Yanev
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’agost de 2012 a les 15:05
Et pot interessar
-
Esports El Rugby Manresa celebra 15 anys amb una jornada festiva i un partit ajustat contra el Badalona RC
-
Esports Adbisio ETL Global, nou patrocinador del waterpolo manresà
-
Esports El Baxi Manresa rep l'Slask Wroclaw en el debut a casa a l'Eurocup
-
Esports Manresa s'omple de cistelles amb míssils contra el «partit de la vergonya»
-
Esports El judo infantil i cadet del Bages i el Moianès triomfa a Cantàbria amb set medalles a la Copa d'Espanya
-
Esports El Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem podria ser declarat d'alt risc